آخرین وضعیت از رونمایی تلویزیون های 2023 سونی در بازار با جذاب ترین امکانات

آخرین وضعیت از رونمایی تلویزیون های 2023 سونی در بازار با جذاب ترین امکانات

تلویزیون های 2023 سونی از جدیدترین فناوری ها در کنار پردازنده قدرتمند XR سونی با هوش شناختی برخوردار هستند. در نتیجه می توان تلویزیون 2023 سونی را به عنوان پیشرفته ترین و بهترین تلویزیون های موجود در بازار در نظر گرفت. این تلویزیون ها با بهترین امکانات و کیفیت از هر نظر میتوانند رضایت کاربر را از یک تلویزیون فول امکانات به دست آورند. تنوع صفحه نمایش، کیفیت تصویر فوق العاده، تنوع سایز و ارائه امکانات هوشمند متنوع در کنار قیمت مقرون بصرفه موجب محبوبیت تلویزیون های 2023 سونی در بازار شده است. در این مقاله از دی جی بانه به معرفی جدیدترین مدل از تلویزیون های سونی و فناوری های به کار رفته در آنها میپردازیم. پس با ما همراه باشید.



تلویزیون های 2023 سونی در چه مدل هایی معرفی شده اند؟

سونی تلویزیون های 2023 خود را در مدل های متفاوت و با حرف L به بازار معرفی کرده است. شما میتوانید آنها در مدل های تلویزیون سری 8 سونی و تلویزیون سری 9 سونی مشاهده کنید. جدیدترین تلویزیون های سونی با صفحه نمایش LED، Mini LED و OLED و با کیفیت تصویر 4K و 8K ارائه شده اند. تلویزیون های 2023 سونی شامل مدل های X80L، X85L، X90L، X95L، A80L، A95L و … است. آخرین مدل از این تلویزیون ها را به تفکیک سایز میتوانید در جدول پایین مقاله مشاهده کنید.



بیشتر بخوانید : ارزان ترین تلویزیون 4k سونی با صفحه نمایش ال ای دی و اولد



بهترین ویژگی های تلویزیون 2023 سونی

سونی با اپدیت قابلیت ها و فناوری های به کار رفته در تلویزیون های خود بهترین کیفیت را ارائه میدهد. تلویزیون های 2023 سونی تجربه فوق العاده ای از تماشای فیلم و بازی را برای شما به ارمغان می آورند. در این بخش برخی از بهترین ویژگی های تلویزیون 2023 سونی را که موجب بالا رفتن ارزش خرید آن میشود به شما معرفی میکنیم.


بهبود کیفیت تصویر

تلویزیون های 2023 سونی از جدیدترین نسخه از پردازنده قدرتمند Cognitive XR برخوردار هستند. این پردازنده با افزایش رزولوشن، کاهش نویز و تاری صحنه هایی واقعی را نمایش میدهد. همچنین با کنترل دقیق نور پس زمینه سیاهی های عمیق تولید کرده و کنتراست تصویر فوق العاده ای را ارائه میدهد.
آخرین نسخه از پردازنده XR سونی با هوش شناختی در سال 2023 با استفاده از فناوری XR Clear Image نویز تصاویر را کاهش داده و صحنه ها را با حداقل میزان تاری نمایش میدهد. کنتراست تصویر عالی و پشتیبانی از طیف وسیعی از رنگهای زنده و طبیعی از دیگر ویژگی های تصویری تلویزیون 2023 سونی است.
فناوری XR Backlight Master Drive در تلویزیون های Mini LED سونی مدل 2023 برای تنظیم نور پس زمینه استفاده شده است. این فناوری با استفاده از پردازنده Cognitive XR میزان کنتراست و همچنین روشنایی تصویر را تنظیم میکند و با نمایش رنگهای تیره به صورت عمیق جزییات دقیقی از صحنه ها را به نمایش میگذارد. کنترل نور هر LED به صورت مستقل، کاهش نور در قسمت های تیره و افزایش نور بدون ایجاد هاله در اطراف ال ای دی در قسمت های روشن تصویر باعث میشود سیاهای های عمیق و روشنایی خیره کننده ای را مشاهده کنید.

پخش صحنه های واقعی و شگفت انگیز با پردازنده XR تلویزیون 2023 سونی - دی جی بانه

بهبود کیفیت صدا

تلویزیون های سونی مدل 2023 از قابلیت Acoustic Center Sync برخوردار هستند. با اتصال ساندبار به تلویزیون های سونی، این قابلیت تلویزیون را به یک بلندگوی مرکزی تبدیل میکند تا تجربه صدایی فراگیر را در خانه تجربه کنید. سیستم صوتی Acoustic Multi-Audio نیز در این مدل صفحه نمایش را تبدیل به بلندگو کرده و صدا را دقیقا از جایی که در تصویر اتفاق می افتد پخش میکند.
تلویزیون های BRAVIA XR جدید سونی با مجموعه ای از ساندبارهای سونی و همچنین سینمای خانگی سونی مانند HT-A9 یا HT-A7000، HT-A5000 و HT-A3000 جفت میشوند. همچنین این مدل با کالیبره کردن صدا بهترین تجربه صوتی را برای شما به ارمغان می آورد.

پخش صدای فراگیر و همه جانبه در تلویزیون سونی 2023 - دی جی بانه

ویژگی های بازی

با اتصال کنسول بازی PlayStation 5 به جدیدترین تلویزیون های سونی تجربه متفاوتی از بازی را به دست آورید. قابلیت هایی مانند Auto HDR Tone Mapping و Auto Genre Picture Mode به بهینه سازی کیفیت تصاویر در حین بازی پرداخته و سطح بالاتری از گیم را به شما ارائه میدهند. تنظیم دقیق تنظیمات بازی و عملکردهای کمکی نیز در تلویزیون های گیمینگ هرگز آسان تر نبوده است. قابلیت Game Setting تنظیمات بازی را در یک منو قرار میدهد. بنابراین میتوانید به راحتی در یک قسمت به تمام تنظیمات بازی دسترسی داشته باشید. منوی بازی همچنین به شما این امکان را می دهد که با قابلیت Black Equalizer روشنایی را در مناطق تاریک افزایش داده تا به راحتی اشیا و حریفان را تشخیص دهید.
قابلیت تنظیم اندازه صفحه نمایش با ویژگی Screen Size برای متمرکز کردن بازی با یک صفحه نمایش کوچکتر و متمرکز نیز از جدیدترین قابلیت های تلویزیون 2023 سونی است. تلویزیون A95L نیز دارای قابلیت Multi-View است که به شما اجازه میدهد به تماشای همزمان بازی و فیلم روی صفحه نمایش بپردازید.
همچنین بنظر میرسد که امسال تمرکز سونی علاوه بر تلویزیون، روی پلی استیشن VR2 باشد. پلی استیشن VR2 به لطف نمایشگرهای اولد، رفرش ریت 120 هرتز و کیفیت تصویر 4K تجربه هیجان انگیزی از بازی را برای گیمرها به ارمغان می آورد.

تلویزیون گیمینگ 2023 سونی - دی جی بانه

امکانات هوشمند با سیستم عامل اندروید

تلویزیون های 2023 سونی از رابط کاربری Google TV روی سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکنند. برنامه BRAVIA CORE یک سرویس فیلم است که تا 24 ماه پخش نامحدود را در جدیدترین تلویزیون های سونی ارائه میدهد. حالت BRAVIA Core Calibrated تمام محتوای این برنامه را به صورت خودکار کالیبره کرده و یک تجربه واقعا استثنایی را برای شما به ارمغان می آورد.
دوربین Bravia Cam در تلویزیون 2023 سونی با تشخیص موقعیت کاربر بهترین کیفیت صدا و تصویر را ارائه میدهند. همچنین قابلیت تماس تصویری، هشدار نزدیک شدن به تلویزیون، اجرای ژست های حرکتی و … از دیگر امکانات این دوربین است که در اختیار شما قرار میگیرد. البته قابل ذکر است که دوربین BRAVIA CAM به صورت جداگانه به فروش میرسد و پشتیبانی از آن در تلویزیون های سونی ممکن است بسته به منطقه جغرافیایی مختلف متفاوت باشد.
سونی تلویزیون های 2023 خود را به ریموت کنترل آنتی باکتریال مجهز کرده است. این ریموت کنترل نسبت به مدل های قدیمی از دکمه های کمتری برخوردار است و به راحتی تمیز میشود. ریموت کنترل مدل A95L سونی از قابلیت Finder برای پیدا کردن ریموت کنترل و همچنین نور پس زمینه نیز پشتیبانی میکند.
دسترسی نامحدود به فیلم ها، فرمان صوتی، اینترنت اشیا، جستجوی آسان، قابلیت دانلود و نصب برنامه، مرورگر وب و … از دیگر امکانات هوشمند تلویزیون های جدید سونی هستند. همچنین تلویزیون 2023 سونی برخلاف مدل های قدیمی از 32 گیگ حافظه داخلی پشتیبانی میکند. بنابراین میتوانید حجم بیشتری از محتوا و برنامه های مورد علاقه خود را روی حافظه تلویزیون ذخیره کنید.

تلویزیون اندرویدی 2023 سونی با رابط کاربری گوگل تی وی - دی جی بانه

بیشتر بخوانید : 3 ترفند آسان برای اتصال بی سیم گوشی به تلویزیون های سونی



طراحی مینیمالیستی

تلویزیون های 2023 سونی از طراحی فوق العاده باریک و مینیمالیستی برخوردار هستند. طراحی باریک و بدون حاشیه قاب صفحه نمایش در تمام مدل های امسال سونی به چشم میخورد و باعث میشود تا هنگام تماشای فیلم و بازی حواس شما دقیقا روی تصاویر در حال پخش متمرکز باشد. همچنین پایه تمام مدل ها قابلیت تنظیم دارند و در 2 یا 3 حالت متفاوت (استاندارد، باریک، ساندبار) قرار میگیرند. مدل های پرچمدار سونی 2023 نیز از قابلیت مدیریت کابل پشتیبانی میکنند و به این ترتیب مرتب بودن کابل ها و سیم های متصل شده به تلویزیون باعث میشود تا ظاهر تلویزیون مرتب و منظم به نظر برسد.

طراحی مینیمالیستی و فوق العاده باریک تلویزیون 2023 سونی - دی جی بانه


بهترین جایگزین برای تلویزیون های 2023 سونی چه مدل هایی هستند؟

تلویزیون های 2023 سونی از جدیدترین تلویزیون های بازار هستند که قابلیت های متنوع و شگفت انگیزی را ارائه میدهند. اما خرید تلویزیون 2023 ال جی یا تلویزیون 2023 سامسونگ نیز ارزش کمتری نسبت به تلویزیون های جدید سونی ندارد. البته فعلا این دو برند نیز تلویزیون های جدید خود را به بازار عرضه نکردند اما از امکانات و مدل های خود در سال 2023 رونمایی کرده اند.
اما شاید شما جزو مشتریان سونی باشید و تنها خرید تلویزیون سونی برای شما اهمیت داشته باشد. بنابراین اگر کاربر حرفه ای هستید خرید تلویزیون اولد و تلویزیون مینی ال ای دی این برند بهترین گزینه برای شما خواهد بود. همچنین تلویزیون های ال ای دی این شرکت نیز تجربه جذابی از تماشای فیلم و بازی را برای شما به ارمغان می آورد.



آیا قیمت تلویزیون های 2023 سونی ارزان است؟

تلویزیون 2023 سونی با توجه به کیفیت تصویر، کیفیت صدا، امکانات گیمینگ و هوشمندی که ارائه میدهند قیمت ارزانی ندارد. ارزان ترین تلویزیون سونی را میتوان تلویزیون های ال ای دی سونی شامل مدل های X80L و X85L معرفی کرد. در حالی که تلویزیون ال ای دی X90L جزو تلویزیون های پرچمدار است و قیمت گران تری دارد. تلویزیون مینی ال ای دی سونی شامل مدل X95L از تلویزیون های ال ای دی گران تر و از تلویزیون های اولد ارزان تر است. همچنین تلویزیون های اولد سونی شامل گران ترین مدل ها میشود. شما میتوانید در فروشگاه دی جی بانه به بررسی کامل قیمت تلویزیون های 2023 سونی در انواع مدل ها بپردازید. همچنین میتوانید از مشاوره رایگان خرید تلویزیون برای بهترین انتخاب استفاده کنید.



بیشتر بخوانید : راهنمای خرید بهترین تلویزیون های سونی



سخن آخر:

سونی جدیدترین تلویزیون های 2023 خود را با صفحه نمایش ال ای دی، مینی ال ای دی و اولد به بازار معرفی کرد. تمام تلویزیون های 2023 سونی از پیشرفته ترین فناوری ها در کنار امکانات اسمارت و ویژگی های گیمینگ پشتیبانی میکنند. انتخاب تلویزیون 2023 سونی برای خرید، به کاربران حرفه ای برای تماشای محتوای HDR و همچنین اتصال به کنسول بازی پیشنهاد میشود. همچنین اگر به دنبال یک تلویزیون فول امکانات با ارزش خرید بالا هستید تلویزیون های سونی 2023 میتواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشند. در جدول زیر میتوانید مدل های تلویزیون های جدید سونی را در سال 2023 در ابعاد متنوع مشاهده کنید.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *