تلویزیون سامسونگ مدل 2023 با صفحه نمایش Neo QLED و Micro LED رونمایی شد

تلویزیون سامسونگ مدل 2023 با صفحه نمایش Neo QLED و Micro LED رونمایی شد

سامسونگ با تلویزیون های NEO QLED و OLED در سال 2023 و همچنین پنل های Micro LED تجربه جذاب تری را برای کاربران به ارمغان می آورد. تلویزیون های 2023 سامسونگ با پنل های جدید، عملکرد قدرتمند، اتصال آسان و … تجربه بهتری را نسبت به مدل های قدیمی تر ارائه میدهد. سامسونگ در تلویزیون های جدید خود با کاهش کربن، طول عمر تلویزیون افزایش داده است. این تلویزیون ها با فناوری های پیشرفته امکانات متنوع و جذابی را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. در ادامه با معرفی جدید ترین تلویزیون های سامسونگ با ما همراه باشید. شما میتوانید به بررسی قیمت جدیدترین تلویزیون های 2023 سامسونگ در سایت دی جی بانه بپردازید.



تلویزیون های NEO QLED سامسونگ مدل 2023

تلویزیون های 2023 سامسونگ با پشتیبانی از صفحه نمایش NEO QLED و OLED از کیفیت تصویر 4K و 8K پشتیبانی میکنند. هرچند این مدل را در تلویزیون های 2022 سامسونگ و تلویزیون های 2021 سامسونگ نیز شاهد هستیم. کیفیت تصویر در صفحه نمایش Neo QLED توسط پردازنده پیشرفته کوانتومی سامسونگ تامین میشود. این پردازنده از نور پس زمینه LED-lit Quantum Mini با پردازش ۱۴ بیتی و قابلیت افزایش رزولوشن با هوش مصنوعی پشتیبانی میکند.
تلویزیون های Neo QLED سامسونگ مدل 2023 صحنه های واقعی از فیلم ها را به نمایش میگذارند. رزولوشن بالا درکنار الگوریتم اختصاصی سامسونگ که قدرت بازسازی خودکار HDR را دارد بهترین کیفیت تصویر را ارائه میدهد. کنتراست تصویر عالی، رنگ های زنده، نمایش صاف و بدون تاری تصاویر، پشتیبانی از پردازنده کوانتومی و … در این مدل، تلویزیون Neo QLED سامسونگ را به یک تلویزیون عالی برای تماشای محتوای HDR تبدیل کرده است.
طبق ادعای Samsung، فیلم و سریال های SDR قدیمی در تلویزیون های جدید مدل Neo QLED به لطف الگوریتم Auto HDR Remastering به HDR تبدیل شده و با کیفیت بسیار بهتری نمایش داده میشود.



تلویزیون های Micro LED سامسونگ مدل 2023

جدیدترین تلویزیون های Micro LED سامسونگ در سال 2023 در سایزهای 50 اینچ تا 140 اینچ تولید میشوند. این سایزها شامل تلویزیون های 50 اینچ، 63 اینچ، 76 اینچ، 89 اینچ، 101 اینچ، 114 اینچ و 140 اینچ هستند. بنابراین برای خرید تلویزیون های 2023 سامسونگ مدل Micro LED محدودیتی ندارید و با توجه به فضای مورد نظر میتوانید بهترین مدل را انتخاب کنید. تلویزیون های جدید سامسونگ مدل Micro LED از طراحی بسیار باریک و بدون حاشیه ای برخوردار هستند. کیفیت تصویر و کیفیت صدای عالی در کنار طراحی شیک این تلویزیون شما را محو تماشای فیلم و بازی خواهد کرد.



بیشتر بخوانید : راهنمای خرید و بررسی بهترین تلویزیون های سامسونگ



تلویزیون های OLED سامسونگ مدل 2023

تلویزیون های 2023 سامسونگ گزینه های مختلفی را به مشتریان ارائه میدهد و تنوع زیادی دارد. تلویزیون های OLED سامسونگ از جدیدترین مدل های این برند است. تلویزیون S95B سامسونگ از اولین مدل های اولد این برند در سال 2022 است. تلویزیون های اولد سامسونگ در سایزهای 55 اینچ، 65 اینچ و 77 اینچ در دسترس خواهند بود. جدیدترین تلویزیون های OLED سامسونگ با فناوری Quantum Dot ارائه شده است تا نقاط قوت اصلی فناوری OLED را حفظ کند و همزمان محدودیت های روشنایی و نمایش رنگ را بهبود بخشد. سامسونگ تلویزیون های اولد خود را با جدیدترین فناوری ها ارائه داده است. کنتراست تصویر عالی و نمایش سیاهی های عمیق از بارزترین مشخصات این مدل است. تلویزیون های اولد 2023 سامسونگ کوچکترین جزییات را حتی در تاریک ترین صحنه ها به خوبی نمایش میدهند و لذت تماشای فیلم و بازی را دوچندان خواهند کرد.



جدیدترین امکانات گیمینگ در تلویزیون های 2023 سامسونگ

تلویزیون های 2023 سامسونگ از گیمینگ هاب جدید سامسونگ Samsung Gaming Hub که در سال 2022 راه اندازی شده بود پشتیبانی میکنند. سرویس Gaming Hub سامسونگ مبتنی بر سیستم عامل تایزن است و کیفیت تصویر فوق العاده و روشی کاملا جدید را برای بازی ارائه میدهد. در تلویزیون های گیمینگ جدید سامسونگ گیمینگ هاب کنسول Xbox یا PS5 شما شناسایی شده و داخل هاب نمایش داده میشود. علاوه بر آن کاربر میتواند از طریق فضای ابری به سرویس هایی مثل Xbox Cloud، Nvidia GeForce Now، Utomik و … دسترسی داشته باشد. همچنین میتواند چندین نوع محتوا را به طور همزمان تماشا کند.
گیمینگ هاب جدید سامسونگ به کاربران امکان دسترسی نامحدود به هزاران بازی مورد علاقه را از طریق Xbox، NVIDIA GeForce NOW، Amazon Luna و Utomik بدون نیاز به دانلود، محدودیت ذخیره سازی یا کنسول می دهد. همچنین کاربران راحت ترین دسترسی به بازی را خواهند داشت. به این شکل که می توانند به سادگی تلویزیون خود را روشن و بازی کنند. همچنین گیمرها می توانند صفحه نمایش تلویزیون را هنگام بازی به صورت عمودی یا افقی بچرخانند و از بازی های همه جانبه با صدای قدرتمند لذت ببرند.
ارتقا قابلیت های GameBar به نسخه 3.0، MiniMap Sharing و Virtual Aim Point تجربه فوق العاده ای را برای هر گیمری به همراه دارد. قابلیت MiniMap Sharing به بازیکنان این امکان را می دهد که نقشه کوچک بازی خود را در یک نگاه روی هر صفحه نمایشی ببینند. این قابلیت باعث میشود تا کاربر تسلط بیشتری روی بازی داشته باشد و بتواند نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهد. البته قابلیت MiniMap Sharing از طریق به روز رسانی نرم افزار در نیمه اول سال 2023 در دسترس خواهد بود.



کیفیت صدای تلویزیون های 2023 سامسونگ

تجربه عالی از تماشای فیلم و بازی در کنار کیفیت تصویر مناسب، با پخش صدای فراگیر تکمیل میشود. تلویزیون های سامسونگ از بلندگوهای داخلی برخوردار هستند. اما دارای ویژگی های صوتی و فناوری های جدیدی هستند تا تجربه تماشای سینمایی را افزایش دهند.

فناوری AI Sound Remastering: تلویزیون های جدید سامسونگ از فناوری AI Sound Remastering برای بازسازی صدا با هوش مصنوعی برخوردار هستند. سامسونگ از این فناوری برای بازسازی صدای مربوط به هر شی روی صفحه نمایش استفاده میکند. به این ترتیب وضوح صدا افزایش یافته و با افزایش کیفیت، صدای تلویزیون نسبت به سر و صدای محیط غلبه میکند.

فناوری Q-Symphony: نسخه جدید فناوری Q-Symphony در تلویزیون های 2023 سامسونگ با پردازش سیگنال های صوتی تلویزیون و ساندبار، آن را تجزیه و تحلیل میکند. به این ترتیب صدای ساندبار و تلویزیون با جزییات بیشتری پردازش شده و کیفیت صدا نسبت به قبل بیشتر بهبود پیدا میکند.



بیشتر بخوانید : فناوری LED Clear Motion در تلویزیون های سامسونگ



تلویزیون های اسمارت 2023 سامسونگ با جدیدترین امکانات

سامسونگ امسال هم از سیستم عامل تایزن در تلویزیون های اسمارت 2023 خود استفاده کرده است. همچنین برای یکپارچه سازی و تکامل امکانات هوشمند تلویزیون های خود از طریق پلتفرم هوشمند SmartThings قدم برداشته است. امسال با هاب نرم افزاری SmartThings Zigbee و Matter Thread دیگر نیازی به خرید جداگانه دانگل SmartThings برای اتصال و کنترل دستگاه های Zigbee و Thread ندارید. به این ترتیب میتوانید از طریق تلویزیون های هوشمند سامسونگ 2023 تمامی وسایل هوشمند خانگی را که با استانداردهای SmartThings و Matter و ZigBee سازگاری دارند کنترل کنید.
قابلیت چت و همچنین برقراری تماس ویدیویی از جدیدترین امکانات هوشمند در تلویزیون های سامسونگ است. همچنین با قابلیت 3D Map View با نمای نقشه سه بعدی سامسونگ در یک نگاه، امکان کنترل و نظارت بر دستگاه های متصل به تلویزیون با استفاده از برنامه SmartThings فراهم شده است.
در نهایت سامسونگ با معرفی Samsung TV Plus روی تمام تلویزیون های هوشمند خود، سرویس رایگان ویدیو را بر اساس نیاز کاربر با بیش از 1800 کانال در سراسر جهان ارائه میدهد. این شبکه های شامل بیش از 50 کانال تحت مالکیت، که به 24 کشور و 465 میلیون دستگاه در سراسر جهان در تلویزیون و دستگاه های تلفن همراه میشود. تمام این شبکه ها 100% رایگان بوده و نیازی به دانلود یا خرید اشتراک ندارند.



طراحی مینیمالیستی و منحصر بفرد تلویزیون های سامسونگ 2023

امروزه سبک زندگی افراد مدام در حال تغییر است. به همین دلیل سامسونگ تلویزیون های جدید خود را با طراحی بسیار زیبایی رونمایی کرده است. تلویزیون های 2023 سامسونگ با طراحی مینیمالیستی و منحصر بفرد به راحتی با هر دکوراسیونی قابل هماهنگی هستند. طراحی شیک تلویزیون های سامسونگ جدید جلوه زیبایی به محیط خانه های مدرن میبخشد.
قابلیت Art Gallery در تلویزیون های سامسونگ به شما اجازه میدهد تا در صورت خاموش بودن، عکس های مورد علاقه خود را روی صفحه نمایش پخش کنید. به ای ترتیب از یکنواختی صفحه نمایش تلویزیون نیز جلوگیری میشود. چرخش خودکار صفحه نمایش تلویزیون های مدل The Sero سامسونگ و قابلیت تصویض قاب در تلویزیون های The Frame سامسونگ نیز از ویژگی های طراحی مدرن در تلویزیون های این برند است.



بررسی قیمت تلویزیون های 2023 سامسونگ

تلویزیون های Neo QLED، Micro LED و OLED سامسونگ از مدل های حرفه ای این برند هستند. به همین دلیل نمیتوانیم انتظار قیمت ارزان از آنها داشته باشیم. کیفیت تصویر و صدای عالی در کنار امکانات گیمینگ و هوشمند بودن تلویزیون های امسال سامسونگ باعث میشود تا برای تماشای فیلم و بازی به صورت حرفه ای مناسب باشند. به نظر میرسد همچنان ارزان ترین تلویزیون های سامسونگ در دسته تلویزیون های کریستالی قرار بگیرد.



تلویزیون های 2023 سامسونگ را از کجا بخریم؟

دی جی بانه هرساله مشخصات دقیق و قیمت تلویزیون های جدید سامسونگ را به کاربران ارائه میدهد. بنابراین کسانی که به دنبال خرید جدیدترین تلویزیون ها هستند میتوانند با مراجعه به فروشگاه دی جی بانه نسبت به خرید مدل مورد نظر خود اقدام کنند. تمام تلویزیون های موجود در این فروشگاه از گارانتی 18 ماهه، ضمانت اصالت کالا و قابلیت تست در محل برخوردار هستند. شما با ثبت نام در سایت دی جی بانه میتوانید از لیست قیمت تلویزیون های 2023 سامسونگ مطلع شده و مد نظر خود را خریداری فرمایید.



بیشتر بخوانید : تاثیر فناوری Dual LED در کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ



سخن آخر:

جدیدترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2023 با صفحه نمایش نئو کیولد، میکرو ال ای دی و اولد ارائه میشوند. این تلویزیون ها از کیفیت تصویر 4K و 8K پشتیبانی میکنند. پخش رنگهای واقعی، کنتراست تصویر عالی و زاویه دید مناسب از بهترین ویژگی های تلویزیون های 2023 سامسونگ است. شما در سایت دی جی بانه میتوانید مشخصات کامل تلویزیون های سامسونگ مدل 2023 را مشاهده کرده و به مقایسه آنها با یکدیگر بپردازید. شما در مورد تلویزیون های جدید سامسونگ چه نظری دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *