6 مدل از بهترین تلویزیون های سونی | راهنمای خرید تلویزیون های پرچمدار سونی

6 مدل از بهترین تلویزیون های سونی | راهنمای خرید تلویزیون های پرچمدار سونی

سونی از بهترین تولیدکنندگان تلویزیون در بازار است. اگر با قصد خرید تلویزیون وارد مغازه ای شده باشید یا به فروشگاه آنلاین دی جی بانه سر زده باشید حتما مدل های مختلف تلویزیون های سونی را مشاهده کرده اید. بهترین تلویزیون های سونی در سایزهای متنوع و با کیفیت تصویر و صفحه نمایش های مختلف تولید شده اند. هر مدل بسته به کیفیت و امکاناتی که ارائه میدهد قیمت مختلفی دارد. ما در این مقاله، 6 مدل از بهترین تلویزیون های سونی را به شما معرفی میکنیم. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون های پرچمدار سونی را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.



بهترین تلویزیون سونی با صفحه نمایش LED

تلویزیون های ال ای دی قیمت ارزان تری نسبت به سایر صفحه نمایش ها دارند. به همین دلیل جزو تلویزیون های پرفروش بازار هستند. سونی نیز برخی تلویزیون های پرچمدار خود را با صفحه نمایش LED تولید کرده است. بهترین تلویزیون های ال ای دی سونی برای فیلم و بازی مناسب هستند و تجربه جذابی از تماشای تلویزیون را برای شما به ارمغان می آورند.

تلویزیون های پرچمدار سونی با صفحه نمایش ال ای دی


تلویزیون سونی X90J

X90J از تلویزیون های ال ای دی سونی با کیفیت تصویر 4K در سال 2021 است. این تلویزیون از تکنولوژی Full Array LED برخوردار است و کنتراست تصویر فوق العاده ای در بین تلویزیون های ال ای دی دارد. پردازشگر Cognitive XR نیز در این تلویزیون نقش مهمی دارد و کیفیت تصویر و کیفیت صدای بی نظیری را ارائه میدهد.
امکانات هوشمند تلویزیون X90J با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری گوگل تی وی عالی است و تمام نیاز های امروزه شما از یک تلویزیون هوشمند را مرتفع می سازد. این مدل یک تلویزیون گیمینگ است و برای اتصال به کنسول های نسل نهم یعنی PlayStation 5 و Xbox Series X گزینه بسیار خوبی است. بنابراین تلویزیون X90J جزو یکی از بهترین تلویزیون های سونی است و میتوانید از آن برای تماشای فیلم و بازی به صورت حرفه ای استفاده کنید. تلویزیون X90K مدل جدیدتر این تلویزیون در سال 2022 است.



بیشتر بخوانید : هر آنچه باید درمورد پردازنده Cognitive XR تلویزیون های سونی بدانید



تلویزیون سونی X95J

تلویزیون X95J یکی از تلویزیون های پرچمدار سونی در سال 2021 است. این تلویزیون با صفحه نمایش LED و کیفیت تصویر 4K محتوای HDR را به بهترین شکل ممکن نمایش می دهد. این مدل دارای تکنولوژی Full Array LED و پردازنده XR سونی است و با ایجاد کنتراست تصویر عالی صحنه های فوق العاده ای را به نمایش میگذارد. این تلویزیون دارای زاویه دید گسترده است و از تمام زوایا کیفیت تصویر یکسانی را مشاهده خواهید کرد. این قابلیت برای افرادی که به صورت دسته جمعی به تماشای فیلم میپردازند یا بازی میکنند مناسب خواهد بود.
کیفیت صدای مدل سونی نیز عالی است و با برخورداری از سیستم صوتی آکوستیک صدایی فراگیر را پخش میکند. تلویزیون X95J جزو بهترین تلویزیون های سونی برای اتصال به کنسول های نسل جدید یعنی PlayStation 5 و Xbox Series X است. همچنین با برخورداری از سیستم عامل اندروید ازامکانات هوشمند متنوعی پشتیبانی میکند. خرید تلویزیون سونی X95J برای علاقه مندان به دنیای سینما به صورت حرفه ای، گیمر ها و کسانی که به دنبال یک تلویزیون پرچمدار هستند، کاملا مناسب است.



بهترین تلویزیون سونی با صفحه نمایش Mini LED

تلویزیون های Mini LED سونی کیفیت تصویر فوق العاده ای را ارائه میدهند. تمام تلویزیون های سونی با صفحه نمایش Mini LED جزو تلویزیون های پرچمدار بازار هستند. تعداد ال ای دی های به کار رفته در تلویزیون های مینی ال ای دی بسیار بیشتر از تلویزیون های LED است. همچنین سایز و ابعاد این ال ای دی ها نیز بسیار کوچک شده و کاهش پیدا کرده است. کاهش نور در قسمت های تیره و افزایش نور بدون ایجاد هاله در اطراف ال ای دی در قسمت های روشن تصویر باعث میشود سیاهی های عمیق و روشنایی خیره کننده ای را مشاهده کنید. در ادامه به معرفی بهترین تلویزیون های سونی با صفحه نمایش Mini LED میپردازیم.

تلویزیون های پرچمدار سونی با صفحه نمایش Mini LED


بیشتر بخوانید : تفاوت تلویزیون Mini LED سونی با تلویزیون های LED



تلویزیون سونی X95K

تلویزیون سونی X95K را میتوان یکی از بهترین تلویزیون های سونی معرفی کرد و آن را در دسته تلویزیون های پرچمدار این برند قرار داد. X95K از جدیدترین تلویزیون های سونی در سال 2022 است و به صفحه نمایش Mini LED مجهز شده است. این تلویزیون با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K و برخورداری از پردازنده XR سونی بهترین کیفیت تصویر را ارائه میدهد. این مدل یک تلویزیون عالی برای تماشای فیلم و اتصال به کنسول بازی است. این تلویزیون زاویه دید گسترده ای را ارائه میدهد و برای کسانی که دسته جمعی فیلم میبینند یا بازی میکنند نیز مناسب خواهد بود.
کیفیت صدای تلویزیون X95K نیز عالی است و با برخورداری از سیستم صوتی آکوستیک صدایی فراگیر را پخش میکند. امکانات هوشمند این تلویزیون با پشتیبانی از رابط کاربری Google TV متنوع و عالی است و از طریق شبکه های نتفلیکس، Bravia Core و … به راحتی میتوانید به تماشای برنامه های مورد علاقه خود با کیفیت عالی بپردازید. خرید تلویزیون سونی X95K برای علاقه مندان به دنیای سینما به صورت حرفه ای، گیمر ها و همچنین کسانی که به دنبال یک تلویزیون حرفه ای هستند، کاملا مناسب است.



تلویزیون سونی Z9K

Z9K یکی از جدیدترین تلویزیون های سونی در سال 2022 با کیفیت تصویر 8K است. کیفیت تصویر عالی، صفحه نمایش Mini LED، پردازنده XR و پشتیبانی از فناوری های پیشرفته در زمینه تصویر باعث میشود صحنه های شگفت انگیزی را در این تلویزیون مشاهده کنید. این مدل کنتراست تصویر بسیار بهتری را نسبت به تلویزیون های ال ای دی نمایش میدهد. همچنین رنگها واقعی تر و سیاهی ها عمیق تر نمایش داده میشوند.
این تلویزیون با برخورداری از سیستم صوتی آکوستیک صدای دقیق و همزمانی را به گوش میرساند. همچنین با پخش صدای فراگیر و سینمایی شما را محو تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی خواهد کرد. تلویزیون اندرویدی سونی Z9K از رابط کاربری گوگل تی وی پشتیبانی میکند و بهترین امکانات هوشمند را در اختیار شما قرار میدهد. همچنی این مدل یکی از بهترین تلویزیون ها برای اتصال به کنسول بازی است. تلویزیون سونی Z9K جزو تلویزیون های پرچمدار بازار است و خرید آن به کسانی که به دنبال یک تلویزیون پرچمدار و حرفه ای در زمینه فیلم و بازی هستند، پیشنهاد میشود.



بهترین تلویزیون سونی با صفحه نمایش OLED

در صورتی که به دنبال بهترین تلویزیون سونی با کیفیت تصویر فوق العاده هستید باید سراغ خرید تلویزیون های اولد سونی بروید. تلویزیون های اولد در دسته تلویزیون های پرچمدار سونی هستند و کیفیت تصویر و امکانات شگفت انگیزی را ارائه میدهند. صفحه نمایش اولد در تلویزیون های سونی در حال حاضر بهترین کیفیت و کنتراست تصویر ممکن را در اختیار شما قرار می دهد. این مدل در کنار کیفیت تصویر عالی از امکانات هوشمند و کیفیت صدای عالی نیز برخوردار است. قیمت تلویزیون های اولد سونی گران است و جزو کالاهای لوکس محسوب می شوند. خرید این تلویزیون به کسانی که به صورت حرفه ای دنیای سینما را دنبال می کنند یا به دنبال بهترین کیفیت ممکن هستند پیشنهاد می شود.

تلویزیون های پرچمدار سونی با صفحه نمایش اولد


تلویزیون سونی A90J

تلویزیون A90J یکی از بهترین تلویزیون های سونی با صفحه نمایش اولد است. این تلویزیون به لطف صفحه نمایش اولد، کیفیت تصویر 4K HDR، تکنولوژی های به کار رفته جهت بهبود کیفیت تصویر و پردازشگر Cognitive Processor XR تصاویر شگفت انگیزی تولید میکند. نمایش رنگهای زنده و کنتراست تصویر عالی صحنه های طبیعی و واقعی را با دقیقترین جزییات روی این تلویزیون به نمایش میگذارد. کیفیت صدای این تلویزیون نیز عالی است و با برخورداری از سیستم صوتی آکوستیک صدایی فراگیر و سینمایی را پخش میکند. تلویزیون سونی A90J یک گزینه بسیار خوب برای کسانی است که به صورت حرفه ای بازی میکنند. فناوری های بکار رفته در این تلویزیون جهت بهبود کیفیت بازی در کنار کیفیت تصویر و کیفیت صدای فوق العاده این مدل را به یک تلویزیون گیمینگ تبدیل کرده است. بنابراین اگر به دنبال تلویزیون پرچمدار سونی با صفحه نمایش اولد هستید خرید تلویزیون A90J یک انتخاب کاملا مناسب برای شما خواهد بود.


تلویزیون سونی A95K

تلویزیون A95K با کیفیت تصویر 4K یکی از حرفه ای ترین و بهترین تلویزیون های سونی در بازار است. این مدل اولین تلویزیون QD-OLED سونی تا کنون و جزو بهترین تلویزیون اولد موجود در سال 2022 است. این تلویزیون به دلیل کنتراست تصویر بسیار بهتر و پشتیبانی از طیف رنگی طبیعی و گسترده تر صحنه های واقعی تری را به نمایش میگذارد. این تلویزیون با صفحه نمایش QD-OLED برای تماشای حرفه ای فیلم و سریال و همچنین بازی کردن گزینه فوق العاده ای است. زاویه دید تلویزیون سونی A95K نسبت به سایر تلویزیون های اولد بهتر است. همچنین این تلویزیون از انعکاس نور محیط در صفحه نمایش نیز تا حد زیادی جلوگیری می کند و شما حتی در محیط روشن نیز می توانید به راحتی به تماشای تلویزیون بپردازید.
اگر گیمر هستید خرید تلویزیون سونی A95K گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این تلویزیون برای بازی کردن با کنسول های نسل نهم یعنی PS5 وXbox Series X کاملا مناسب است. همچنین کیفیت صدای فوق العاده ای دارد و هنگام تماشای فیلم و بازی حس نشستن در سینما یا استادیوم را تجربه خواهید کرد. این تلویزیون امکانات هوشمند مختلفی دارد و با برخورداری از رابط کاربری Google TV همیشه سرگرمی های متنوعی را در دسترس شما قرار خواهد داد. قیمت تلویزیون QD-OLED سونی A95K با توجه به نوع صفحه نمایش، کیفیت تصویر و امکاناتی که ارائه میدهد ارزان نیست. این مدل جزو تلویزیون های پرچمدار سونی است و برای استفاده های حرفه ای پیشنهاد میشود. بنابراین اگر به تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و بازی احتیاج دارید، میتوانید سراغ خرید تلویزیون A80K بروید.



بیشتر بخوانید : بررسی قیمت جدیدترین تلویزیون های 55 اینچ سونی



قیمت بهترین تلویزیون های سونی ارزان است؟

اگر به دنبال خرید بهترین تلویزیون های سونی برای تماشای فیلم و بازی به صورت حرفه ای هستید باید سراغ تلویزیون های پرچمدار این برند بروید. تلویزیون های پرچمدار سونی قیمت بالایی دارند و باید بودجه زیادی را برای خرید آن در نظر بگیرید. تلویزیون های حرفه ای سونی از کیفیت تصویر 4K و 8K پشتیبانی میکنند. همچنین به صفحه نمایش ال ای دی، اولد و مینی ال ای دی مجهز شده اند. این تلویزیون های کیفیت تصویر شگفت انگیزی را ارائه میدهند و برای تماشای فیلم و بازی به صورت حرفه ای پیشنهاد میشوند. اگر قیمت تلویزیون های پرچمدار سونی برای شما گران است میتوانید مدل های تلویزیون 4K ارزان قیمت سونی را در مقاله منتشر شده ما در وبلاگ دی جی بانه پیدا کنید.



سخن آخر:

سونی بهترین تلویزیون های خود را با صفحه نمایش ال ای دی، اولد و مینی ال ای دی تولید میکند. این تلویزیون ها از کیفیت تصویر 4K و 8K پشتیبانی میکنند و طبیعی ترین صحنه ها را با جزییات دقیق به نمایش میگذارند. کنتراست تصویر عالی از برجسته ترین مشخصه تلویزیون های پرچمدار سونی است. ما در این مقاله به بررسی تلویزیون های پرچمدار سونی پرداختیم و سعی کردیم بهترین تلویزیون های سونی را معرفی کنیم. شما در فروشگاه دی جی بانه میتوانید لیست قیمت بهترین تلویزیون های سونی را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *