بررسی تصویری تلویزیون RU7100 سامسونگ

تلویزیون RU7100 یکی از تلویزیون های 2019 سامسونگ می باشد. تلویزیون سامسونگ RU7100 جزو تلویزیون های 4K و ارزان قیمت بازار می باشد. این تلویزیون جایگزین تلویزیون سال گذشته سامسونگ یعنی NU7100 است. همچنین عملکرد کلی آن مشابه تلویزیون NU7100 است و تنها چند ویژگی بیشتر دارد. تلویزیون 2019 سامسونگ RU7100 از پنل VA برخوردار است و کنتراست تصویر عالی ارائه می دهد. این تلویزیون برای محیط های تاریک گزینه مناسبی می باشد و رنگهای تیره را عمیق نمایش می دهد. متاسفانه این تلویزیون از تکنولوژی Local Dimming برخوردار نیست و این برای یک تلویزیون ارزان قیمت کاملا طبیعی است. این تلویزیون در سایز های مختلفی از 43 اینچ تا 75 اینچ تولید می شود. زمان پاسخگویی و Input Lag این تلویزیون فوق العاده است و برای بازی کاملا مناسب می باشد. تلویزیون سامسونگ RU7100 از تکنولوژی HDR پشتیبانی می کند. اما به علت نداشتن طیف گسترده رنگها و حداکثر روشنایی صفحه نمایش بالا، توانایی نمایش خوب آن را ندارد. تلویزیون هوشمند سامسونگ RU7100 از سیستم عامل تایزن برخوردار است و امکانات خوبی دارد. طراحی این تلویزیون خوب و باریک است و برای نصب روی دیوار مناسب می باشد. شما می توانید ویدئو کامل بررسی تلویزیون 4K سامسونگ RU7100 را در این بخش مشاهده نمایید. این بررسی روی سایز 55 اینچ تلویزیون سامسونگ RU7100 انجام شده است. ما انتظار داریم که سایز های دیگر این تلویزیون نیز از عملکرد و امکانات یکسانی برخوردار باشند.

 



طراحی تلویزیون سامسونگ RU7100


طراحی تلویزیون سامسونگ RU7100

 

تلویزیون RU7100 از طراحی خوبی برخوردار است. پایه های این تلویزیون از جنس پلاستیک است و به خوبی از تلویزیون پشتیبانی می کند. این پایه ها تقریبا به اندازه خود تلویزیون عریض هستند، بنابراین احتیاج به میز بزرگی دارید. طراحی پشت تلویزیون از جنس پلاستیک طرح دارد است و از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. پشت تلویزیون شکافهایی برای مدیریت کابل ها وجود دارد. همچنین پایه تلویزیون نیز دارای گیره برای نگهداری کابل می باشد. حاشیه های صفحه نمایش تلویزیون LED سامسونگ RU7100 متوسط است. ضخامت خود تلویزیون نیز خوب و یکدست است، بنابراین برای نصب روی دیوار کاملا مناسب می باشد. به طور کلی کیفیت ساخت و طراحی این تلویزیون خوب است و بیشتر از جنس پلاستیک ساخته شده است.

 

کیفیت تصویر تلویزیون ال ای دی سامسونگ RU7100


کیفیت تصویر 4K تلویزیون Samsung RU7100

 

تلویزیون RU7100 دارای کیفیت تصویر 4K می باشد. کیفیت تصویر این تلویزیون با توجه به قیمتی که دارد خوب است. این تلویزیون جزو تلویزیون های 4K ارزان قیمت بازار محسوب می شود. تلویزیون 4K سامسونگ RU7100 دارای صفحه نمایش ال ای دی با پنل VA است. تلویزیون ال ای دی سامسونگ RU7100 زاویه دید گسترده ای ندارد اما رنگ های تیره عمیقی نمایش میدهد. همچنین دارای زمان پاسخگویی تصویر و Input Lag عالی است و برای بازی کردن مناسب میباشد. صفحه نمایش این تلویزیون نیمه براق است و برای محیط های نیمه روشن مناسب است. مدیریت انعکاس نور این تلویزیون به طور کلی خوب است. میزان روشنایی صفحه نمایش این تلویزیون زیاد نیست. بنابراین در محیط های بسیار روشن توانایی غلبه بر انعکاس نور را ندارد. همچنین نمی تواند برجستگی های قسمت های روشن محتوای HDR را به خوبی نمایش دهد. این تلویزیون از طیف گسترده رنگ ها پشتیبانی نمیکند و برای نمایش محتوای HDR خوب نیست. همینطور فاقد تکنولوژی Local Dimming است. به طور کلی کیفیت تصویر این تلویزیون خوب است. اما اگر به تماشای محتوای HDR میپردازید این تلویزیون به شما پیشنهاد نمی شود.

 

تلویزیون هوشمند سامسونگ با سیستم عامل تایزن


تلویزیون هوشمند سامسونگ RU7100 با سیستم عامل تایزن

 

تلویزیون RU7100 نیز مانند همه تلویزیون های سامسونگ از سیستم عامل تایزن برخوردار است. سامسونگ از نسخه سبک تر سیستم عامل تایزن 2019 روی تلویزیون های ارزان قیمت خود استفاده می کند. این تلویزیون دسترسی به اپلیکیشن ها و سرویس های مختلف اینترنتی را برایتان فراهم می کند. بنابراین انیمیشن ها و برخی ویژگی های آن در تلویزیون هوشمند سامسونگ RU7100 حذف شده است. ریموت کنترل این تلویزیون نیز هوشمند نیست و طبیعتا از دستورات صوتی هم پشتیبانی نمی کند. به طور کلی ویژگی های هوشمند تلویزیون سامسونگ RU7100 برای استفاده های معمولی کاملا مناسب است.

 

کیفیت صدای تلویزیون RU7100


کیفیت صدای تلویزیون ارزان قیمت سامونگس RU7100

 

کیفیت صدای این تلویزیون نیز مانند تلویزیون سال گذشته سامسونگ یعنی NU7100 خوب است. این تلویزیون صدای بلند و واضحی تولید می کند اما قادر به تولید صدای باس عمیق نیست. بلندگوهای این تلویزیون در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. این میزان از بلندی برای محیط های بزرگ یا شلوغ کافی نمی باشد. این موضوع در تلویزیون های ارزان قیمت طبیعی می باشد. کیفیت و بلندی صدای تلویزیون های سامسونگ در مدل های ارزان قیمت برای استفاده های حرفه ای مناسب نیست. سامسونگ با استفاده از تکنولوژی دالبی دیجیتال صدای شفافی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر به صدای قدرتمند تری احتیاج دارید خرید ساندبار یا سیستم صوتی جداگانه به شما پیشنهاد می شود.

 

تلویزیون هوشمند سامسونگ یکی از بهترین تلویزیون های ارزان قیمت بازار می باشد. کیفیت تصویر این تلویزیون خوب است و تصاویر با کیفیتی ارائه می دهد. این تلویزیون مجهز به سیستم عامل Tizen می باشد و امکانات هوشمند خوبی دارد. صفحه نمایش این تلویزیون از نوع ال ای دی است و از پنل VA برخوردار است. این تلویزیون برای محیط های تاریک و تماشا به صورت مستقیم مناسب می باشد. زمان پاسخگویی تصویر و Input Lag این تلویزیون بسیار خوب است. بنابراین برای بازی کردن و تماشای برنامه های ورزشی عالی است. به طور کلی با توجه به قیمت تلویزیون RU7100 امکانات و کیفیت تصویر خوبی در اختیار شما قرار میدهد. این تلویزیون در سایز های مختلف از سایز 43 اینچ تا 75 اینچ تولید می شود. برای مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید تلویزیون RU7100 می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید.

 

 

 

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *