بررسی تصویری تلویزیون A9G سونی

تلویزیون A9G یکی از تلویزیون های 2019 سونی می باشد که به تازگی معرفی شده است. این تلویزیون در سایز های 55 اینچ، 65 اینچ و 77 اینچ تولید شده است. این تلویزیون با داشتن پنل OLED و کیفیت تصویر 4K جزو بهترین تلویزیون های بازار است. تلویزیون سونی A9G تصاویر فوق العاده با کیفیتی تولید می کند که شما از دیدن آنها واقعا لذت خواهید برد. این تلویزیون از طراحی جدیدی برخوردا است و ظاهر بسیار شیکی دارد و بسیار باریک است. بنابراین هنگام نصب روی دیوار نصب، کاملا به دیوار می چسبد و مانند یک قابل عکس خواهد بود. تلویزیون اولد سونی A9G از Input Lag پایینی نیز برخوردار است و برای گیمر ها بسیار مناسب می باشد. تلویزیون A9G محتوای HDR را به بهترین شکل ممکن نمایش می دهد و همه چیز در آن واقعی به نظر می رسد. کیفیت صدای تلویزیون A9G سونی نیز عالی است و صدای شفاف و فراگیر را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون هوشمند سونی A9G دارای سیستم عامل اندروید 8 می باشد. همچنین از نظر پردازش نیز نسبت به تلویزیون های قبلی سونی پیشرفت چشم گیری کرده است. بنابراین کار با اندروید در این تلویزیون بسیار روان و لذت بخش است. شما می توانید ویدئو کامل بررسی تلویزیون OLED سونی A9G را در پایین همین پست مشاهده نمایید. این بررسی روی سایز 55 اینچ انجام شده است. اما برای سایر سایز ها نیز نتایج یکسانی قابل پیش بینی است.

 

 



طراحی تلویزیون سونی A9G


طراحی تلویزیون A9G سونی

 

تلویزوین A9G جانشین تلویزیون سال پیش سونی یعنی A9F می باشد. این سری از تلویزیون های سونی جزو بهترین تلویزیون های سونی هستند. تلویزیون 2019 سونی A9G نسبت به تلویزیون A9F طراحی متفاوتی دارد و بسیار زیباتر است. پایه این تلویزیون به صورت مسطح طراحی شده و در وسط تلویزیون قرار میگیرد و پایداری خوبی دارد. این پایه ارتفاع تلویزیون را زیاد نمیکند و نمی توانید جلوی تلویزیون از ساندبار استفاده کنید. زیرا ساندبار در کادر صفحه نمایش قرار می گیرد و مانع تماشای تلویزیون شما خواهد شد. حاشیه های این تلویزیون بسیار باریک است و تنها 0.8 سانتیمتر است. این یعنی شما هنگام تماشای تلویزیون با یک صفحه بسیار کم حاشیه روبرو هستید و این عالیست. تلویزیون A9G بسیار باریک است و قطر آن حدودا 4 سانتیمتر است. بنابراین اگر قصد نصب تلویزیون روی دیوار را دارید هیچ مشکلی با آن نخواهید داشت. این تلویزیون به لطف طراحی باریک خود کاملا به دیوار می چسبد و مانند یک قاب عکس می شود. پشت تلویزیون 4K سونی A9G به صورت پنل های مربعی شکل طراحی شده است. بعضی از این پنل ها قابل جدا شدن هستند و به عنوان پوشش محل پورت ها و کابل ها کاربرد دارند. کیفیت ساخت این تلویزیون نیز بسیار عالیست.

 

کیفیت تصویر تلویزیون OLED سونی A9G


کیفیت تصویر تلویزیون سونی A9G

 

تلویزیون فورکی سونی A9G از صفحه نمایش OLED برخوردار است و دارای کیفیت تصویر 4K می باشد. پنل صفحه نمایش این تلویزیون تولید شرکت ال جی است و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. رنگ ها بسیار طبیعی هستند و سونی با استفاده از تکنولوژی های پردازش تصویر خود در این تلویزیون جادو می کند. میزان روشنایی صفحه نمایش در هنگام پخش محتوای SDR و HDR قابل قبول است و کنتراست تصویر خوبی تولید می کند. این تلویزیون از تکنولوژی HDR و فرمت های HDR10، HLG و Dolby Vision پشتیبانی می کند. بنابراین برای لذت بردن از فیلم ها و بازی های HDR تلویزیون A9G می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. زاویه دید در این تلویزیون عالی است و شما از زوایای مختلف تصاویر و رنگ ها را دقیق خواهید دید. این تلویزیون از Input Lag بسیار پایینی برخوردار است. بنابراین هنگام مشاهده صحنه های اکشن و سریع فیلم ها و بازی ها شما هیچ تاری ایجاد نمی شود.

 

تلویزیون هوشمند سونی با اندروید 8


تلویزیون هوشنمد سونی A9G با سیستم عامل Android 8

 

تلویزیون های هوشمند سونی جزو پیشرفته ترین تلویزیون های هوشمند بازار هستند. سونی از سیستم عامل اندروید در تلویزیون های هوشمند خود استفاده می کند. تلویزیون سونی A9G به سیستم عامل اندروید 8 مجهز شده است و ویژگی های هوشمند بسیار خوبی را ارائه می دهد. سونی تلویزیون های هوشمند اندرویدی خود را مجهز به Chromecast می کند. این تلویزیون دارای میکروفن داخلی و میکروفن در ریموت کنترل می باشد. شما می توانید با استفاده از دستورات صوتی حتی بدون ریموت کنترل از اندروید استفاده نمایید و از آن لذت ببرید. به لطف استفاده از پردازشگر جدید سونی و رابط کاربری جدید اندروید در این تلویزیون همه چیز روان پخش می شود. حرکت در منو ها و برنامه ها به خوبی و کاملا روان انجام می شود. این موضوع نسبت به تلویزیون های قبلی سونی یک پیشرفت بسیار خوب محسوب می شود. شما در تلویزیون هوشمند سونی A9G به فروشگاه گوگل پلی و مجموعه بزرگی از برنامه های اندرویدی دسترسی دارید. حافظه داخلی این تلویزیون 16 گیگابایت می باشد. ریموت کنترل این تلویزیون نیز نسبت به مدل های قبلی بروز تر شده است. طراحی این ریموت کنترل جدید تر است و حس خوبی انتقال می دهد.

 

کیفیت صدا در تلویزیون 2019 سونی A9G


کیفیت صدای آکوستیک در تلویزیون فورکی سونی A9G

 

تلویزیون سونی A9G جزو بهترین تلویزیون های این شرکت می باشد و کیفیت تصویر فوق العاده ای دارد. اما برای لذت بردن از فیلم ها و بازی ها تنها کیفیت تصویر کافی نیست. شما باید صدای خوبی نیز در اختیار داشته باشید تا از آنها لذت ببرید. تلویزیون A8G از کیفیت صدای بسیار خوبی برخوردار است. بلندگوهای این تلویزیون در زیر صفحه نمایش قرار گرفته اند و در مجموع از توان خروجی 60 وات برخوردار هستند. این بلندگوها به کمک تکنولوژی های پیشرفته صدا مانند Dolby Digital، Dolby Digital Plus، DTS و Dolby Atmos صدایی شفاف و آکوستیک تولید می کنند. این تلویزیون دارای ساب ووفر های کوچکی نیز می باشد که توانایی تولید صدای باس را دارند. به طور کلی کیفیت صدای این تلویزیون عالی است و شما از شنیدن صداهای تولید شده هیجان زده خواهید شد.

 

تلویزیون سونی A9G یکی از بهترین تلویزیون های موجود در بازار می باشد. این تلویزیون برای انجام هر کاری عالی است. کیفیت تصویر 4K و صدای این تلویزیون بسیار خوب است. بناراین این تلویزیون برای تماشای فیلم و بازی کردن گزینه عالی باشد. اگر به دنبال یک تلویزیون اندروید روان هستید، تلویزیون سونی A9G را خریداری کنید. این تلویزیون از سایر تلویزیون های سونی سریع تر می باشد و عملکرد عالی دارد. این تلویزیون به لطف سخت افزار بسیار قوی تر و همچنین اندروید نسخه 8 عملکرد بسیار سریع و پاسخگویی دارد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید تلویزیون سونی A9G می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید.

 

 

 

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *