معرفی سیستم صوتی V71 و V81 سونی مدل 2018

معرفی سیستم صوتی V71 و V81 سونی مدل 2018

سونی سه سیستم صوتی جدید برای مهمانی در سال 2018 عرضه کرده است. سیستم صوتی جدید و پرقدرت سونی مدل MHC-V71D و MHC-V81D جزو سیستم های مخصوص مهمانی ها و جشن ها می باشد. با سه مدل MHC-V71D و MHC-V81D و MHC-V41D صدایی قوی و زنده خواهید داشت. این مدل ها در بازار نشان دهنده ارتقا در سیستم های صوتی هستند. مشتریان هم اکنون گزینه های بیشتری برای انتخاب دارند. فضای مهمانی خود را با حالت Taiko و حالات جدید ورودی گیتار و میکروفن پر از هیجان کنید. علاوه بر این سیستم صوتی V71 و V81 سونی دارای ویژگی های جالب دیگری می باشند. مانند ژست های حرکتی و حالت دی جی و همچنین ضد آب بودن پنل بالای دستگاه، رقص نور و بسیاری دیگر. قیمت سیستم های صوتی 2018 سونی با توجه امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند بسیار مناسب است و با استفاده از آنها می توانید به راحتی یک مهمانی جذاب را تدارک دهید. شما در این قسمت می توانید قیمت سیستم صوتی V71 سونی، قیمت سیستم صوتی V81 سونی را مشاهده و از لینک های زیر جهت خرید سیستم صوتی V71 سونی و خرید سیستم صوتی V81 سونی اقدام نمایید.

حالت تایکو و دی جی در سیستم صوتی V71 و V81 سونی


تلویزیون سامسونگ Q8F با ویژگی Ambient
با حالت جدید تایکو که از نامی ژاپنی اقتباس شده، قادر خواهید بود از سیستم صوتی حرفه ای خود به عنوان یک تبل استفاده کنید. در این قابلیت هر کسی همزمان با زمان آمدن چراغ ها و ریتم آهنگ بر روی پنل ضربه بزند بالاترین امتیاز را از آن خود می کند. با قرار دادن ریتم سیستم صوتی در حالت بازی Taiko با دوستان خود به مسابقه بپردازید و ببینید چه کسی می تواند برنده شود و عنوان پادشاه مهمانی را بگیرد. مهمانی را با گیتار هیجان انگیز کنید. با اتصال گیتار از طریق درگاه مخصوص به خود گیتار را به سیستم صوتی متصل کنید و از صدای قدرتمندی برخوردار شوید. همچنین با این کار به صورت انفرادی سبکی خاص از آهنگ را بر روی سیستم صوتی سونی ایجاد کنید . تمام سیستم های صوتی بکپارچه حرفه ای ویژگی هایی جالبی دارند. مانند کنترل سیگنال که توانایی DJ را بالا می برد و فناوری صوتی DSEE سونی که صدا را تقویت می کند تا تمامی فرکانس هایش نمایان شود و صدایی قدرتمند .و کامل را دریافت نمایید.

نورپردازی 360 درجه و صدای 360 درجه در سیستم صوتی V81 و V71 سونی


این سیستم های صوتی حرفه ای سونی صدایی جادویی و قدرتمند را در فضا پخش می کنند. علاوه بر این MHC-V81 ضد گرد و غبار است و بهترین موسقی زنده 360 درجه را ایجاد می نماید. MHC-V71D با بهره گیری از صدای زنده برای اجرای موسیقی با کیفیت بالا ساخته شده است. این سیستم های صوتی در مرکز هر مهمانی خواهند بود. MHC-V71D و MHC-V81D با نورپردازی 360 درجه فضا را روشن می کنند و فضای ایده آل برای مهمانی را می سازند. با MHC-V41D می توانید خانه را به کلاب تبدیل کنید زیرا می توانید نورپردازی را با ضرب آهنگ هماهنگ کنید. MHC-V81D با بلندگوهای اضافی می تواند صدایی 360 درجه ایجاد نماید. در حقیقت حتی در پشت این سیتم صوتی نیز سطح صدا مناسب است.

برنامه Fiestable و Music center سیستم صوتی V81D و V71D سونی


برنامه Fiestable و Music center سونی در سیستم صوتی V71D و V81D
هر سه سیستم صوتی MHC-V81D، MHC-V71D و MHC-V41D دارای این ویژگی برجسته هستند. با برنامه Fiestable کاربر میتواند حرکات سرگرم کننده و بصری را کنترل نماید که اجازه می دهد تا شما بتوانید کنترل جزئیات مهمانی خود از جمله لوازم و تجهیزات نورپردازی، اثرات DJ و جلوه های صوتی میکروفون را در دست بگیرید. از افکت های DJ نظیر WAH، PAN، Flanger و Isolator و … ستفاده کنید و میکس خودتان را ایجاد کنید. علاوه بر این می توانید نورپردازی را نیز کنترل کنید. برنامه music center به شما این امکان را می دهد از طریق گوشی هوشمند خود، موسیقی را کنترل کنید و صدا را تنظیم کنید. برنامه Fiestable به شما اجازه می دهد که نورپردازی را اداره نمایید و اجازه ابتکار در حالات DJ و کارائوکه را به شما می دهد. با نصب برنامه های کنترل حرکتی و Fiestable بر روی گوشی های هوشمندتان پس از برقراری ارتباط گوشی با سیستم صوتی MHC-V71D و MHC-V81D به راحتی می توانید تنظیمات دلخواه DJ را از طریق حرکات دست برروی پخش کننده اعمال کنید.

بلوتوث و NFC در سیستم صوتی 2018 سونی مدل های V81 و V71


بلوتوث و NFC در سیستم صوتی سونی V71D و V81D
با استفاده از بلوتوث قادر خواهید بود تا 50 سیستم صوتی را به صورت بی سیم برای داشتن صدایی فراگیر و زنجیره ای از سیستم های صوتی به هم متصل نمایید و صدای سیستم های صوتی V71 و V81 را افزایش دهید. همچنین می توان چند گوشی هوشمند را به اسپیکر برای استفاده از قابلیت های DJ متصل نمود . هر سه سیستم از NFC بهره می برند که برای اتصالی قدرتمند بسیار مناسب است. LDAC نیز سه برابر سریعتر از بلوتوث صدا را برای پخش انتقال میدهد. طراحی این سیستم های صوتی، یکی از طراحی های متنوع با قابلیت حمل آسان است. با استفاده از چرخ ها و دستگیره ای که روی سیستم صوتی V71 و V81 سونی تعبیه شده است شما میتوانید به آسانی آن ها را حمل کنید و به هر مهمانی ببرید. این سیستم ها همچنین قابلیت اتصال به دی وی دی پلیر و HDMI را دارند و شما می توانید با اتصال آنها به تلویزیون از پخش فیلم در کنار صدای فوق العاده با کیفیت آنها لذت ببرید. شما می توانید از لینک های زیر وارد فروشگاه دی جی بانه شده و جهت خرید سیستم صوتی سونی V71 و V81 اقدام نمایید.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *