سینمای خانگی سونی BDV-E6100
      • 1000 وات

      سینمای خانگی سونی BDV-E6100

      سینمای خانگی بلوری 3 بعدی 1000 وات 5.1 کاناله سونی مدل BDV-E6100

      از 1 رای
      • نوع پخش کننده: بلوری -سه بعدی
      • قدرت خروجی صدا: 1000 وات
      • تعداد کانال صوتی: 5.1
      ناموجود
      سینمای خانگی سونی BDV-E6100
      سینمای خانگی سونی BDV-E6100
      سینمای خانگی بلوری 3 بعدی 1000 وات 5.1 کاناله سونی مدل BDV-E6100
      ناموجود
      ارسال عادی
      ارسال عادی
      در سایت ثبت‌نام کن و هزینه ارسال را مشاهده کن.
      معرفی کوتاه
      سینمای خانگی BDV-E6100 رنگ مشکی یکی از سینما خانگی های سونی می باشد. سینمای خانگی سونی BDV-E6100 دارای توان 1000 وات است و صدای 5.1 کاناله را در اختیار شما قرار می دهد. سینمای خانگی 1000 وات سونی BDV-E6100 دارای پخش کننده بلوری است که قابلیت پخش انواع دیسک های بلوری، دی وی دی و سی دی را دارد. کیفیت ...
      سینمای خانگی BDV-E6100 رنگ مشکی یکی از سینما خانگی های سونی می باشد. سینمای خانگی سونی BDV-E6100 دارای توان 1000 وات است و صدای 5.1 کاناله را در اختیار شما قرار می دهد. سینمای خانگی 1000 وات سونی BDV-E6100 دارای پخش کننده بلوری است که قابلیت پخش انواع دیسک های بلوری، دی وی دی و سی دی را دارد. کیفیت تصویر این پخش کننده Full HD است. سونی این پخش کننده را به تکنولوژی TRILUMINOS مجهز نموده تا رنگ های دقیق و زنده ای هنگام پخش و نمایش روی تلویزیون نمایش دهد. پخش کننده Blu-ray این سینما توانایی پخش محتوای سه بعدی نیز دارد. کیفیت تصویر این پخش کننده بسیار خوب است و به کمک تکنولوژی FHD Upscaler رزولوشن تصاویر و ویدئوها را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر Full HD و با جزئیات بیشتر نمایش می دهد. این سینمای خانواده دارای NFC و بلوتوث است و شما می توانید آهنگ های خود را از طریق موبایل هوشمند خود مستقیم روی آن پخش نمایید. سینمای خانگی 5.1 کاناله سونی BDV-E6100 دارای 4 بلندگوی بلند و ایستاده، بلندگوی وسط و یک ساب ووفر قدرتمند است و صدای فراگیر و بسیار با کیفیت و قدرتمندی را در اختیار شما قرار می دهد. لذت تماشای هر چیزی با این سینمای خانگی دوچندان می شود. این محصول حتی محتوای که صدای آن به صورت استریو و 2 کاناله است را نیز به صورت فراگیر پخش می کند. این سینمای خانوادگی دارای وایفای و پورت شبکه LAN می باشد و شما می توانید آن را به اینترنت متصل کنید. همچنین دارای رابط کاربری XROSs Media Bar است و دسترسی به یوتیوب و مرورگر وب و بسیاری از امکانات دیگر را فراهم می آورد. سینمای خانگی 3 بعدی سونی BDV-E6100 دارای برنامه ریموت کنترل Video & TV SideView : Remote مخصوص موبایل های هوشمند اندرویدی و iOS و همچنین سیستم عامل Axis می باشد و شما می توانید از طریق آن سینمای خانگی خود را کنترل نمایید. شما در این صفحه می توانید قیمت سینمای خانگی سونی BDV-E6100 را مشاهده نموده و به صورت مستقیم از بانه خریداری کنید.
      بیشتر
      کمتر
      بررسی تخصصی

      معرفی مشخصات سینمای خانگی سونی BDV-E6100

      سینمای خانگی BDV-E6100 یکی از محصولات سونی می باشد. این سینمای خانگی از 5.1 کانال صوتی برخوردار است و توان خروجی آن نیز 1000 وات می باشد. سینمای خانواده سونی BDV-E6100 دارای پورت خروجی HDMI است و شما می توانید آن را به تلویزیون متصل کنید. همچنین دارای پخش کننده Blu-ray سه بعدی است و شما می توانید فیلم ها و سریال های خود را در قالب دیسک های بلوری، دی وی دی و سی دی روی تلویزیون پخش نمایید. کیفیت تصویر این پخش کننده Full HD است و به کمک تکنولوژی FHD Upscaler رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر Full HD پخش می کند. سونی این سینمای خانگی را به تکنولوژی TRILUMINOS نیز مجهز نموده تا رنگ های دقیق و طبیعی را تولید نموده و کیفیت تصویر عالی را در اختیار شما قرار دهد. سینمای خانگی 1000 وات سونی BDV-E6100 دارای 4 بلندگوی ایستاده بلند و یک ساب ووفر قدرتمند است که صدای بسیار دلنشین و پر قدرتی را در اختیار شما قرار می دهد و می تواند یک مکمل خوب برای تلویزیون شما باشد. این سینمای خانواده دارای تقویت کننده صدا S-Master Digital Amplifier 24bit است و صدای قدرتمندی را در اختیار شما قرار می دهد. سینمای خانگی 5.1 کاناله سونی BDV-E6100 دارای توانایی پخش صدای فراگیر را دارد و تماشای تلویزیون را هیجان انگیز تر می کند. این سینمای خانگی در صورتی که محتوای شما به صورت 5.1 کاناله ضبط نشده باشد نیز به کمک تکنولوژی هایی که دارد صدا را به صورت 5.1 کاناله شبیه سازی می کند. این محصول دارای وایفای، بلوتوث و NFC می باشد و امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید آن را به اینترنت متصل کرده و از برنامه ها و سرویس هایی که در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید. یوتیوب یکی از این برنامه ها می باشد که می توانید به صورت مستقیم آهنگ ها و فیلم های موجود در آن را پخش نمایید. همچنین دارای مرورگر وب می باشد و شما می توانید از بسیاری از سایت های پخش فیلم، سریال یا آهنگ نیز استفاده کنید. سونی از رابط کاربری XROSs Media Bar در این سینمای خانگی استفاده نموده و عملکرد آن نیز خوب است. این سینما قابلیت اتصال موبایل هوشمند از طریق بلوتوث را دارد و شما می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را به صورت مستقیم روی آن پخش نمایید. علاوه بر آن دارای پورت USB نیز می باشد و می توانید محتوای مورد علاقه خود را از طریق حافظه فلش یا هارد دیسک اکسترنال پخش نمایید. یکی دیگر از قابلیت های جالب این سینمای خانگی پشتیبانی از برنامه ریموت کنترل Video & TV SideView : Remote می باشد. شما می توانید این برنامه را برای موبایل های هوشمند اندرویدی و iOS و همچنین سیستم عامل Axis دانلود کرده و نصب نمایید و از آن به عنوان ریموت کنترل استفاده نمایید.

      معرفی مشخصات سینمای خانگی سونی BDV-E6100 در فروشگاه دی جی بانه
      معرفی مشخصات سینمای خانگی سونی BDV-E6100 در فروشگاه دی جی بانه.

      سینمای خانگی 1000 وات سونی BDV-E6100

      سینمای خانگی 1000 وات سونی BDV-E6100 صدای بسیار با کیفیت و پر قدرتی در اختیار شما قرار می دهد. این سینمای خانگی دارای 2 بلندگوی جلو 125 واتی، 2 بلندگوی کناری 125 واتی مخصوص تولید صدای فراگیر، بلندگوی وسط 250 واتی و یک ساب ووفر 250 واتی است که در مجموع توان 1000 واتی را فراهم می کنند. بلندگوهای این سینمای خانگی 2-way هستند و صداهای زیر و بم را به خوبی پخش می کنند. اگرچه به پای بلندگوهای 3-way نمی رسند اما نسبت به قیمتی که این سینمای خانگی دارد عملکرد آنها بسیار خوب است. این محصول دارای یک تقویت کننده صدای دیجیتال 24 بیتی یا S-Master Digital Amplifier 24bit نیز می باشد و صدای باس دلنشینی را در اختیار شما قرار می دهد. سونی این سینمای خانگی را به تکنولوژی Dolby Digital، Dolby Digital Plus و DTS مجهز نموده تا کیفیت صدای خروجی عالی باشد و شما از تماشای تلویزیون و گوش دادن به آهنگ نهایت لذت را ببرید.

      * ممکن است توان بلندگوها متفاوت از چیزی که گفته شده باشد، اما توان کلی آن 1000 وات است.

      سینمای خانگی 1000 وات سونی BDV-E6100
      سینمای خانگی 5.1 کاناله سونی BDV-E6100 صدای فراگیری در اختیار شما قرار می دهد

      سینمای خانگی 5.1 کاناله سونی BDV-E6100

      سینمای خانگی 5.1 کاناله سونی BDV-E6100 توانایی تولید صدای فراگیر و هیجان انگیزی دارد و تماشای تلویزیون را لذت بخش تر می کند. این سینمای خانگی شامل 4 بلندگوی ایستاده بلند و یک بلندگوی مرکزی به همراه ساب ووفر می باشد. تمام این بلندگوها به وسیله کابل به پخش کننده بلوری متصل می شوند. سینمای خانگی BDV-E6100 توانایی تبدیل صداهای استریو (2 کاناله) به 5.1 کاناله را نیز دارد. سونی این کار را به کمک تکنولوژی های پیشرفته ای که دارد انجام می دهد. به این ترتیب مهم نیست آهنگ یا فیلمی که تماشا می کنید از صدای 5.1 کاناله برخوردار است یا خیر. در هر صورت شما صدای فراگیر و هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد.

      سینمای خانگی BDV-E6100 با پخش کننده بلوری 3 بعدی

      سینمای خانگی 1000 وات سونی BDV-E6100 دارای پخش کننده بلوری می باشد و توانایی پخش دیسک های Blu-ray، DVD و CD را دارد. شما می توانید لیست دیسک های قابل پخش را در قسمت مشخصات فنی محصول مشاده کنید. این پخش کننده از کیفیت تصویر Full HD برخوردار است و توانایی پخش محتوای بلوری 3 بعدی را نیز دارد. این پخش کننده Bluray دارای خروجی HDMI است و شما می توانید آن را به تلویزیون متصل کرده و محتوای دلخواه خود را تماشا کنید. سینمای خانگی بلوری سونی BDV-E6100 دارای رابط کاربری XROSs Media Bar می باشد و امکانات مختلفی در اختیار شما قرار می دهد.

      سینمای خانگی BDV-E6100 با پخش کننده بلوری 3 بعدی
      سینمای خانگی BDV-E6100 از کیفیت تصویر Full HD برخوردار است

      کیفیت تصویر Full HD

      همانطور که گفتیم سینمای خانگی BDV-E6100 دارای پخش کننده بلوری است و علاوه بر آن دارای پورت USB نیز می باشد و شما می توانید محتوای دلخواه خود را از طریق آن پخش نمایید. این سینمای خانگی از کیفیت تصویر Full HD برخوردار است. این محصول دارای تکنولوژی FHD Upscaler است و رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر Full HD نمایش می دهد. این محصول علاوه بر محتوای 2 بعدی توانایی پخش محتوای 3 بعدی را نیز دارد. سونی این سینمای خانواده را به تکنولوژی TRILUMINOS مجهز نموده است و طیف گسترده ای رنگ ها را نمایش می دهد و باعث واقعی تر شدن صحنه ها و تصاویر می شود. علاوه بر موارد گفته شده این سینمای خانگی دارای وایفای و کارت شبکه می باشد و توانایی اتصال به اینترنت و پخش محتوای آنلاین را نیز دارد. سونی به کمک تکنولوژی IP Content Noise Reduction نویز محتوایی که از طریق اینترنت پخش می کنید را کاهش داده و تصاویر با کیفیت تری را در اختیار شما قرار می دهد.

      پورت خروجی HDMI

      سینمای خانگی بلوری سونی BDV-E6100 دارای پورت خروجی HDMI می باشد و شما می توانید آن را به تلویزیون متصل نمایید. این محصول دارای پخش کننده بلوری سه بعدی، پورت USB و بلوتوث است و شما می توانید محتوای مورد علاقه خود را از طریق آنها روی تلویزیون پخش کنید. پورت HDMI این سینمای خانگی از ARC یا یا کانال برگشتی صدا (Audio Return Channel) نیز پشتیبانی می کند.

      پورت خروجی HDMI
      وایفای برای اتصال به اینترنت و استفاده از سرویس های آنلاین

      وایفای برای اتصال به اینترنت

      سینمای خانگی Sony BDV-E6100 دارای وایفای و پورت شبکه LAN می باشد و شما می توانید آن را به اینترنت متصل کنید. همانطور که پیش تر اشاره کردیم، این سینمای خانگی دارای رابط کاربری XROSs Media Bar است و برنامه ها و سرویس های اینترنتی مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. برای مثال می توانید از طریق Youtube به تماشای ویدئوها و آهنگ های مختلف بپردازید. این سینمای خانگی از برنامه ریموت کنترل Video & TV SideView : Remote نیز پشتیبانی می کند و شما با نصب آن روی موبایل هوشمند خود می توانید از طریق شبکه خانگی خود آن را کنترل نموده و محتوای دلخواه خود را از موبایل روی آن پخش نمایید. وایفای این سینمای خانگی تنها از باند 2.4GHz پشتیبانی می کند.

      برنامه ریموت کنترل Video & TV SideView : Remote

      سینمای خانگی BDV-E6100 دارای برنامه ریموت کنترل Video & TV SideView : Remote می باشد و شما می توانید آن را برای موبایل های هوشمند اندرویدی، iOS و سیستم عامل Axis دانلود و نصب کنید و به کمک آن سینمای خانگی خود را کنترل نمایید. این برنامه علاوه بر عملکرد به عنوان ریموت کنترل، به شما اجازه پخش محتوای موبایل هوشمند خود روی سینمای خانگی را نیز می دهد. شما می توانید از طریق لینک های زیر و متناسب با موبایل هوشمند خود برنامه Video & TV SideView : Remote را دانلود نمایید.

      برنامه ریموت کنترل Video & TV SideView : Remote
      ارتباط بی سیم از طریق بلوتوث و NFC

      ارتباط بی سیم از طریق بلوتوث و NFC

      سینمای خانواده BDV-E6100 دارای بلوتوث و NFC می باشد. ارتباط بلوتوث به شما اجازه می دهد تا موبایل هوشمند خود را به راحتی به آن متصل کرده و آهنگ های مورد علاقه خود را مستقیم روی سینمای خانگی پخش نمایید. همچنین می توانید از طریق کامپیوتر، iPhone، iPad و iPod نیز آهنگ های مورد علاقه خود را به کمک ارتباط بلوتوث پخش کنید و از صدای فراگیر و پرقدرت آن روی سینمای خانگی لذت ببرید. این سینمای خانگی دارای تکنولوژی NFC نیز می باشد و به شما کمک می کند تا راحت تر ارتباط میان موبایل هوشمند و سینمای خانگی را برقرار کنید. تنها کافی است NFC را روی موبایل هوشمند خود روشن کرده و موبایل را به نزدیکی سینمای خانگی ببرید تا اتصال انجام شود.

      پورت ورودی USB برای پخش محتوا

      سینمای خانگی سونی BDV-E6100 دارای پورت ورودی USB است و شما به راحتی می توانید از طریق حافظه فلش یا هارد دیسک اکسترنال محتوای مورد علاقه خود را پخش نمایید. فیلم ها، سریال ها، تصاویر و آهنگ ها از جمله مواردی هستند که پخش کردنشان از طریق USB آسان است. این پورت USB از سیستم فایل FAT32 و NTFS پشتیبانی می کند و توانایی پخش اکثر فرمت های صوتی تصویری را دارد. لیست کامل فرمت ها و کدک های قابل پخش را می توانید در جدول مشخصات فنی محصول مشاهده نمایید.

      پورت ورودی USB برای پخش محتوا از حافظه فلش یا هارد دیسک اکسترنال
      سینمای خانواده سونی BDV-E6100 از زبان طراحی Sense of Quartz برخوردار است و بسیار شیک و زیبا می باشد

      طراحی سینمای خانواده سونی BDV-E6100

      سینمای خانواده سونی BDV-E6100 از زبان طراحی Sense of Quartz برخوردار است و بسیار شیک و زیباست. این طراحی از شیشه و سنگ الهام گرفته شده و بسیار زیبا می باشد. این طراحی در تمام قسمت های سینمای خانگی بکار رفته شده و باعث زیبایی هر چه بیشتر آن شده است و به راحتی با محیط خانه شما هماهنگ می شود.

      * تصاویر موجود در توضیحات ممکن است با محصول واقعی تفاوت هایی داشته باشند، برای دیدن محصول واقعی به گالری عکس بالای صفحه مراجعه کنید.
      * برخی از مشخصات و ویژگی های سینمای خانگی ممکن است با توجه به مناطق جغرافیایی مختلف، متفاوت باشد.

      بیشتر
      کمتر
      مشخصات فنی
      مدل
      BDV-E6100
      تولید کننده
      SONY
      کشور سازنده
      مالزی
      رنگ
      مشکی
      نوع پخش کننده
      بلوری (سه بعدی)
      قدرت خروجی صدا
      • بلندگوهای جلو (دو بلندگو): 125 وات
      • بلندگوهای کناری (دو بلندگو): 125 وات
      • بلندگوی مرکزی: 250 وات
      • ساب ووفر: 250 وات
      تعداد کانال صوتی
      5.1
      ورودی میکروفون
      ندارد
      خروجی هدفون
      ندارد
      خروجی HDMI
      دارد
      ورودی HDMI
      ندارد
      ورودی اپتیکال
      دارد
      خروجی اپتیکال
      ندارد
      فناوری DTS
      دارد
      فناوری دالبی دیجیتال
      دارد
      بلندگوی بی سیم
      ندارد
      بلوتوث
      دارد
      LAN (اترنت)
      دارد
      WiFi (شبکه بی سیم)
      دارد
      رادیو
      دارد
      مصرف برق در حالت کارکرد
      95 وات
      مصرف برق در حالت آماده بکار
      0.4 وات
      توانایی پخش دیسک
      • BD-ROM
      • BD-R/BD-RE
      • DVD-ROM
      • DVD-R/DVD-RW
      • DVD+R/DVD+RW
      • CD-DA (Music CD)
      • CD-ROM
      • CD-R/CD-RW
      تعداد دیسک
      1
      فرمت قابل پشتیبانی
      • MP3
      • AAC
      • WMA9
      • LPCM
      • FLAC
      • AC3
      • JPEG
      • PNG
      • GIF
      • MPO
      • MPEG-1
      • MPEG-2
      • Xvid
      • MPEG4/AVC
      • VC1
      • WMV9
      • Motion JPEG
      • AVCHD
      پورت USB
      1 عدد
      ابعاد
      • پخش کننده بلوری: 430x50.5x296 میلیمتر
      • بلندگوی مرکزی: 240x90x85 میلیمتر
      • بلندگوهای جلو بدون پایه: 100x650x100 میلیمتر
      • بلندگوهای جلو با پایه: 260x1200x260 میلیمتر
      • بلندگوهای کناری بدون پایه: 100x650x100 میلیمتر
      • بلندگوهای کناری با پایه: 260x1200x260 میلیمتر
      • ساب ووفر: 220x305x255 میلیمتر
      وزن
      • پخش کننده بلوری: 2.7 کیلوگرم
      • بلندگوی مرکزی: 0.58 کیلوگرم
      • بلندگوهای جلو بدون پایه: 1.3 کیلوگرم
      • بلندگوهای جلو با پایه: 2.9 کیلوگرم
      • بلندگوهای کناری بدون پایه: 1.4 کیلوگرم
      • بلندگوهای کناری با پایه: 3.0 کیلوگرم
      • ساب ووفر: 3.8 کیلوگرم
      اطلاعات کلی
      مدل
      BDV-E6100
      تولید کننده
      SONY
      کشور سازنده
      مالزی
      رنگ
      مشکی
      نوع پخش کننده
      بلوری (سه بعدی)
      قدرت خروجی صدا
      • بلندگوهای جلو (دو بلندگو): 125 وات
      • بلندگوهای کناری (دو بلندگو): 125 وات
      • بلندگوی مرکزی: 250 وات
      • ساب ووفر: 250 وات
      تعداد کانال صوتی
      5.1
      ورودی میکروفون
      ندارد
      خروجی هدفون
      ندارد
      خروجی HDMI
      دارد
      ورودی HDMI
      ندارد
      ورودی اپتیکال
      دارد
      خروجی اپتیکال
      ندارد
      فناوری DTS
      دارد
      فناوری دالبی دیجیتال
      دارد
      بلندگوی بی سیم
      ندارد
      بلوتوث
      دارد
      LAN (اترنت)
      دارد
      WiFi (شبکه بی سیم)
      دارد
      رادیو
      دارد
      مصرف برق در حالت کارکرد
      95 وات
      مصرف برق در حالت آماده بکار
      0.4 وات
      توانایی پخش دیسک
      • BD-ROM
      • BD-R/BD-RE
      • DVD-ROM
      • DVD-R/DVD-RW
      • DVD+R/DVD+RW
      • CD-DA (Music CD)
      • CD-ROM
      • CD-R/CD-RW
      تعداد دیسک
      1
      فرمت قابل پشتیبانی
      • MP3
      • AAC
      • WMA9
      • LPCM
      • FLAC
      • AC3
      • JPEG
      • PNG
      • GIF
      • MPO
      • MPEG-1
      • MPEG-2
      • Xvid
      • MPEG4/AVC
      • VC1
      • WMV9
      • Motion JPEG
      • AVCHD
      پورت USB
      1 عدد
      ابعاد
      • پخش کننده بلوری: 430x50.5x296 میلیمتر
      • بلندگوی مرکزی: 240x90x85 میلیمتر
      • بلندگوهای جلو بدون پایه: 100x650x100 میلیمتر
      • بلندگوهای جلو با پایه: 260x1200x260 میلیمتر
      • بلندگوهای کناری بدون پایه: 100x650x100 میلیمتر
      • بلندگوهای کناری با پایه: 260x1200x260 میلیمتر
      • ساب ووفر: 220x305x255 میلیمتر
      وزن
      • پخش کننده بلوری: 2.7 کیلوگرم
      • بلندگوی مرکزی: 0.58 کیلوگرم
      • بلندگوهای جلو بدون پایه: 1.3 کیلوگرم
      • بلندگوهای جلو با پایه: 2.9 کیلوگرم
      • بلندگوهای کناری بدون پایه: 1.4 کیلوگرم
      • بلندگوهای کناری با پایه: 3.0 کیلوگرم
      • ساب ووفر: 3.8 کیلوگرم
      سایر
      ویژگی های دیگر
      • صدای 5.1 کاناله و کاملا فراگیر
      • کیفیت تصویر Full HD
      • تکنولوژی FHD Upscaler برای افزایش رزولوشن تصاویر در حد کیفیت تصویر Full HD
      • قابلیت پخش دیسک بلوری، دی وی دی و سی دی
      • قابلیت پخش محتوای سه بعدی (3D)
      • پورت HDMI با پشتیبانی از ARC یا کانال برگشتی صدا (Audio Return Channel)
      • بلندگوهای 2-way
      • رادیو FM
      • قابلیت Preset Station برای ذخیره سازی 20 ایستگاه رادیو
      • قابلیت Auto Scan Tuning
      • قابلیت RDS (PS / PTY / EON)
      • چیپ NFC برای اتصال راحت به موبایل هوشمند از طریق بلوتوث
      • قابلیت AV Sync برای هماهنگ سازی صدا و تصویر
      • قابلیت Easy Setup (Quick Setup) برای نصب و راه اندازی سریع و راحت
      • رابط کاربری XROSs Media Bar (XMB)
      • قابلیت Screen Saver
      • دارای تقویت کننده صدای دیجیتال 24 بیتی (S-Master Digital Amplifier 24bit)
      • قابلیت Auto Power Off (Auto Stand-by) برای خاموش شدن خودکار
      • تکنولوژی TRILUMINOS برای تولید طیف گسترده رنگ ها
      • قابلیت Bonus View برای نمایش اطلاعات اضافی محتوای در حال پخش
      • پورت USB با پشتیبانی از سیستم فایل FAT32 و NTFS
      • قابلیت پخش محتوای از حافظه فلش و هارد دیسک اکسترنال
      • تکنولوژی Dolby Digital Plus
      • تکنولوژی Dolby True HD
      • تکنولوژی DTS-HD HR
      • تکنولوژی DTS-ES Discrete 6.1
      • تکنولوژی DTS-HD
      • پشتیبانی از DTS96/24
      • پشتیبانی از DTS-HD LBR
      • پشتیبانی از DTS-ES Matrix 6.1
      • پشتیبانی از LPCM (2CH / 5.1CH / 7.1CH)
      • قابلیت 2-Channel Stereo برای پخش آهنگ های 2 کاناله (استریو) به صورت فراگیر
      • قابلیت DTS NEO:6 برای پخش محتوای استریو (2 کاناله) در قالب 5.1 کانال
      • دارای حالت صدای Auto Mode، Football Mode، Digital Music Enhancer، Movie Mode، Music Mode، Night Mode
      • دارای Web Browser برای وب گردی
      • دارای وایفای با باند 2.4GHz
      • تکنولوژی IP Content Noise Reduction برای کاهش نویز محتوا هنگام پخش از شبکه
      • قابلیت Party Mode برای جشن و مهمانی گرفتن
      • برنامه ریموت کنترل Video & TV SideView : Remote مخصوص موبایل های هوشمند اندرویدی، iOS و سیستم عامل Axis
      • ورودی صدای آنالوگ از نوع PIN JACK
      • ورودی USB Keyboard
      • قابلیت پخش آهنگ از موبایل هوشمند به کمک ارتباط بلوتوث
      • صدای باس قدرتمند و دلنشین
      • زبان طراحی Sense of Quartz و بسیار شیک و زیبا
      • دسترسی به یوتیوب و پخش محتوا از آن
      • پشتیبانی از کدک های صوتی MP3 (MPEG-1 Audio Layer III)، AAC، WMA9 Standard، LPCM، FLAC و AC3
      • پشتیبانی از فرمت های تصویری JPEG، PNG، GIF و MPO
      • پشتیبانی از کدک های ویدئویی MPEG-1 Video، MPEG-2 Video، Xvid، MPEG4/AVC، VC1، WMV9 و Motion JPEG
      • پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله فارسی (بسته به مناطق جغرافیایی مختلف ممکن است از زبان فارسی پشتیبانی نکند)
      بیشتر
      کمتر
      نظر خریداران (1)
      خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد می‌کنم
      پدرام طاهری
      1398/3/11
      پدرام طاهری (خریدار این محصول)
      خرید این محصول را به دیگران
      پیشنهاد می‌کنم
      ارسال شده در 1398/3/11
      عکس‌های ارسالی
      خریدار سینمای خانگی سونی BDV-E6100 - پدرام طاهری خریدار سینمای خانگی سونی BDV-E6100 - پدرام طاهری
      امتیاز کاربر به این محصول:
      کیفیت
      ارزش خرید
      قیمت
      طراحی ظاهر
      امکانات و قابلیت‌ها
      ارسال: 1398/3/11
      بیشتر
      کمتر
      
      تنها کاربرانی که این کالا را خریداری نموده‌اند می‌توانند در ارتباط با این کالا نظر دهند.
      پرسش و پاسخ
      پرسش خود درباره این کالا را بنویسید
      محصولات مرتبط
      تگ‌های محصول