تلویزیون هایسنس 55B7500
      • 55"

      تلویزیون هایسنس 55B7500

      تلویزیون ال ای دی 4K هایسنس مدل B7500 سایز 55 اینچ

      برند: هایسنس
      دسته‌بندی: تلویزیون
      • سال عرضه: 2019
      • نوع تلویزیون: ال ای دی
      • ابعاد صفحه: "55
      • کیفیت تصویر: 4K
      انتخاب سایز:
      ناموجود
      تلویزیون هایسنس 55B7500
      تلویزیون هایسنس 55B7500
      تلویزیون ال ای دی 4K هایسنس مدل B7500 سایز 55 اینچ
      ناموجود
      ارسال عادی
      ارسال عادی
      در سایت ثبت‌نام کن و هزینه ارسال را مشاهده کن.
      معرفی کوتاه
      تلویزیون B7500 سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2019 هایسنس می باشد. این تلویزیون جزو تلویزیون هار ارزان قیمت محسوب می شود. تلویزیون هایسنس B7500 از کیفیت تصویر فورکی برخوردار است و صفحه نمایش آن نیز ال ای دی می باشد. تلویزیون فورکی هایسنس 55B7500 دارای تکنولوژی 4K Upscaling است و رزولوشن تصاویر را ...
      تلویزیون B7500 سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2019 هایسنس می باشد. این تلویزیون جزو تلویزیون هار ارزان قیمت محسوب می شود. تلویزیون هایسنس B7500 از کیفیت تصویر فورکی برخوردار است و صفحه نمایش آن نیز ال ای دی می باشد. تلویزیون فورکی هایسنس 55B7500 دارای تکنولوژی 4K Upscaling است و رزولوشن تصاویر را افزایش می دهد. این تلویزیون دارای تکنولوژی Motion Picture Enhancer است و صحنه های اکشن و سریع را روان و صاف پخش می کند. تلویزیون ال ای دی هایسنس B7500 دارای تکنولوژی HDR است و از فرمت های HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. البته این تلویزیون به دلیل نداشتن تکنولوژی Local Dimming محتوای HDR را به خوبی تلویزیون های گران قیمت نمایش نمی دهد. کیفیت صدای این تلویزیون نیز خوب است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. همچنین به کمک تکنولوژی Dolby Digital و DTS کیفیت صدای خروجی بهبود می یابد. تلویزیون هوشمند هایسنس 55B7500 مجهز به سیستم عامل ویدا 3 هست و قابلیت نصب برنامه نیز دارد. این تلویزیون از قابلیت Anyview Cast یا همان Mirror Screen نیز برخوردار است. هایسنس برای پردازش های مورد نیاز این تلویزیون از یک پردازشگر 4 هسته ای استفاده نموده است که عملکرد نسبتا خوبی نیز دارد.
      بیشتر
      کمتر
      بررسی تخصصی

      معرفی تلویزیون 2019 هایسنس B7500

      تلویزیون B7500 جزو تلویزیون های 2019 هایسنس است. این تلویزیون در سایز های 50 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ تولید می شود. تلویزیون هایسنس B7500 دارای صفحه نمایش LED و کیفیت تصویر فورکی می باشد. تلویزیون فورکی هایسنس 55B7500 دارای تکنولوژی HDR است و از فرمت های HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. این تلویزیون دارای رزولوشن تصویر یا 3840x2160 است و کیفیت تصویر آن با توجه به قیمتی که دارد خوب است. این تلویزیون از تکنولوژی 4K Upscaling برخوردار است و نویز تصاویر را نیز از بین می برد. به این ترتیب هر چیزی را در حد کیفیت تصویر 4K پخش می کند. تلویزیون 55X7500 دارای تکنولوژی MEMC در این تلویزیون استفاده نموده تا صحنه های اکشن و سریع را صاف و شفاف نمایش دهد. تلویزیون LED هایسنس 55B7500 دارای تکنولوژی Dynamic Backlight Control است و نور پس زمینه صفحه نمایش را به صورت پویا کنترل می کند و باعث ارائه کنتراست تصویر بهتری می شود. این موضوع باعث واقعی تر شدن تصاویر بخصوص تصاویر و صحنه های تاریک می شود. سیستم صوتی این تلویزیون نیز خوب است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. این تلویزیون دارای تکنولوژی های Dolby Digital و Dolby DTS است و صدای با کیفیتی تولید می کند. تلویزیون هوشمند هایسنس B7500 مجهز به سیستم عامل ویدا نسخه 3 می باشد و امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون دارای قابلیت Mirror Screen است و برنامه مخصوص ریموت کنترل برای موبایل هوشمند به نام RemoteNow نیز دارد. طراحی این تلویزیون بسیار باریک و شیک است و هایسنس نام این طراحی را Unibody Design نامیده است.

      تلویزیون B7500 یکی از تلویزیون های 2019 هایسنس می باشد.

      کیفیت تصویر 4K در تلویزیون هایسنس B7500

      تلویزیون هایسنس B7500 دارای کیفیت تصویر 4K می باشد. این تلویزیون جزو تلویزیون های ارزان قیمت هایسنس محسوب می شود اما کیفیت تصویر خوبی دارد. تلویزیون 4K هایسنس 75N7500 دارای تکنولوژی 4K Upscaling است و رزولوشن تصاویری که از کیفیت تصویر پایین تری نسبت به کیفیت تصویر 4K برخوردار هستند را افزایش داده و نویز آنها را از بین می برد و آنها را در حد کیفیت تصویر 4K پخش می کند. به این ترتیب مهم نیست به تماشای چه چیزی می پردازید، همه چیز با کیفیت بالا پخش می شود و شما از تماشای آنها لذت می برید. تلویزیون 55B7500 دارای تکنولوژی HDR است و از فرمت های HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. این تلویزیون دارای تکنولوژی Dynamic Backlight Control است و کنتراست تصویر خوبی نیز ایجاد می کند تا تصاویر واقعی تر نمایش یابند. این تلویزیون به تکنولوژی Motion Enhancement and Compensation یا MEMC نیز مجهز است و صحنه های اکشن و سریع را به خوبی نمایش می دهد. کیفیت تصویر تلویزیون 55B7500 به نسبت قیمتی آن بسیار خوب است. کیفیت تصویر تلویزیون های 4K حدودا 4 برابر تلویزیون های فول اچ دی است.

      تلویزیون 4K هایسنس B7500 یکی از تلویزیون های 2019 می باشد
      تلویزیون 4K هایسنس B7500 یکی از تلویزیون های 2019 می باشد.

      تکنولوژی HDR در تلویزیون B7500

      تلویزیون 4K هایسنس B7500 دارای تکنولوژی HDR است و از فرمت های HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. شما می توانید محتوای HDR را از طریق پخش کننده بلوری یا کنسول PS4 و Xbox یا حتی حافظه جانبی روی تلویزیون پخش کنید و از تماشای آن لذت ببرید. همچنین برخی از VOD ها نیز قابلیت پخش و استریم محتوای HDR را دارند. هنگام پخش محتوای HDR صحنه ها لحظه به لحظه پردازش می شوند و رنگ ها و کنتراست تصاویر تنظیم می شوند. این موضوع باعث می شود قسمت های روشن تصویر درخشان تر و جزئیات قسمت های تیره تصویر نمایان تر شود و صحنه ها واقعی تر به نظر برسند. تلویزیون هایی که از تکنولوژی Full Array LED برخوردار هستند و توانایی تولید طیف گسترده ای از رنگ ها را دارند، محتوای HDR را بهتر نمایش می دهند. بنابراین اگر به دنبال یک تلویزیون حرفه ای برای تجربه محتوای HDR هستید بهتر است به سراغ تلویزیون های پرچم دار و بالارده بروید.

      تکنولوژی HDR در تلویزیون 4K هایسنس B7500
      تکنولوژی HDR در تلویزیون 4K هایسنس B7500.

      تلویزیون ال ای دی هایسنس 55B7500

      تلویزیون ال ای دی هایسنس 55B7500 دارای تکنولوژی Dynamic Backlight Control است و نور پس زمینه را به صورت پویا کنترل می کند. به این ترتیب کنتراست تصویر بهتری ارائه می شود و تصاویر از عمق بیشتری برخوردار می شوند و همه چیز واقعی تر پخش می شود. صفحه نمایش این تلویزیون دارای مناطق مختلفی است و هر منطقه با توجه به الگوریتمی که دارد به صورت جداگانه کنترل می شود و باعث می شود رنگ های روشن، روشن تر و رنگ های تیره، تیره تر نمایش داده شوند. تلویزیون ال ای دی هایسنس B7500 به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت برای تماشای محتوای HDR خوب است اما اگر به دنبال یک تلویزیون حرفه ای برای تماشای محتوای HDR هستید باید به سراغ تلویزیون های رده بالای برند هایی مانند سونی، ال جی و سامسونگ بروید.

      * تصویر شبیه سازی شده است، برای مشاهده تصاویر واقعی محصول به گالری محصول در بالای صفحه مراجعه کنید.

      تلویزیون ال ای دی هایسنس B7500 دارای تکنولوژی Dynamic Backlight Control است
      تلویزیون ال ای دی هایسنس B7500 دارای تکنولوژی Dynamic Backlight Control است.

      تکنولوژی 4K Upscaler

      تلویزیون 55 اینچ هایسنس B7500 دارای تکنولوژی 4K Upscaler می باشد. این تکنولوژی رزولوشن محتوایی که از کیفیت تصویر 2K برخوردار است را افزایش داده و آن را در حد کیفیت تصویر 4K پخش می کند. به این ترتیب مهم نیست که شما به تماشای چه چیزی می پردازید، همه چیز با کیفیت بسیار بالا نمایش داده می شود. تلویزیون 4K هایسنس B7500 محتوای 4K را با بالاترین کیفیت پخش می کند. این تلویزیون توانایی پخش محتوای 4K با فرمت فشرده سازی H.265 را نیز دارد. شما می توانید از طریق برنامه های Youtube و Netflix که به صورت پیش فرض روی تلویزیون نصب هستند، محتوای 4K را به صورت آنلاین پخش کنید و از تماشای آنها لذت ببرید.

      تلویزیون 4K هایسنس B7500 با تکنولوژی 4K Upscaler
      تلویزیون هایسنس B7500 دارای تکنولوژی 4K Upscaler است.

      تلویزیون 4K هایسنس B7500 با فناوری حذف نویز

      تلویزیون 4K هایسنس B7500 دارای فناوری حذف نویز تصاویر می باشد. این تلویزیون سیگنال های تصویری را دریافت کرده و به صورت خودکار نویز آنها را از بین می برد و سپس آنها را نمایش می دهد. به این ترتیب شما شاهد تصاویری شفاف و صاف خواهید بود. این فناوری در کنار تکنولوژی 4K Upscaler باعث تولید تصاویری بسیار با کیفیت می شود و لذت تماشای تلویزیون را دوچندان می کند.

      تلویزیون 4K هایسنس B7500 با فناوری حذف نویز تصاویر
      تلویزیون هایسنس B7500 دارای فناوری حذف نویز تصاویر می باشد.

      تکنولوژی Motion Enhancement and Compensation یا MEMC

      تلویزیون 4K هایسنس B7500 دارای تکنولوژی Motion Enhancement and Compensation یا MEMC می باشد. این تکنولوژی تک تک فریم صحنه های سریع و اکشن را پردازش کرده و آنها را صاف و شفاف پخش می کند و از به وجود آمدن تاری جلوگیری می کند. به این ترتیب شما از تماشای فیلم ها و بازی های اکشن و سریع نهایت لذت را خواهید برد. تکنولوژی MEMC در کنار رزولوشن 4K باعث تولید صحنه های بسیار با کیفیت و دیدنی می شود و لذت تماشای هر چیزی را دوچندان می کند. این تلویزیون به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت عملکرد بسیار خوبی در این زمینه دارد.

      تلویزیون 4K هایسنس B7500 با تکنولوژی 4K Upscaler
      تلویزیون B7500 دارای تکنولوژی Motion Picture Enhancer است.

      تلویزیون 55 اینچ هایسنس B7500

      امروزه اکثر مردم از موبایل یا تبلت هوشمند و با کیفیت برخوردار هستند و می توانند بسیاری از کارهای خود را در آن انجام دهند و به تماشای هر چیزی بپردازند. اما تماشای دسته جمعی فیلم یا سریال و جمع شدن خانواده دور هم بخش جدایی ناپذیر زندگی امروزه است. بنابراین داشتن یک تلویزیون 4K HDR با کیفیت می تواند جمع خانواده را گرم تر کند. اما در زندگی مدرن امروزه نیاز به یک تلویزیون هوشمند نیز است تا بتواند جوابگوی نیاز های مختلف خانواده باشد. تلویزیون 55 اینچ هایسنس B7500 با کیفیت تصویر بسیار خوب، ابعاد بزرگ و ویژگی های هوشمند مناسب خود، بهترین گزینه برای خانواده می باشد.

      تلویزیون 55 اینچ هایسنس B7500 برای خانواده کاملا مناسب است
      تلویزیون 55 اینچ هایسنس B7500 با توجه به قیمت و امکاناتی که دارد، برای خانواده کاملا مناسب است.

      کیفیت صدای تلویزیون هایسنس 55B7500

      تلویزیون هایسنس 55B7500 دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. هایسنس این تلویزیون را به تکنولوژی Dolby Digital و Dolby DTS مجهز نموده تا کیفیت صدای خروجی را بهبود ببخشد و تجربه تماشای تلویزیون لذت بخش تر از همیشه شود. این تلویزیون مجهز به Audio Equalizer نیز می باشد و شما می توانید صدای تلویزیون را به دلخواه خود تنظیم کنید. به طور کلی صدای این تلویزیون خوب است و صدای قابل قبولی را تولید می کند اما اگر به صدای قدرتمند تر و با کیفیت تری احتیاج دارید، می توانید با خرید ساندبار، سیستم صوتی حرفه ای و یا سینمای خانواده این مشکل را حل کنید.

      کیفیت صدای تلویزیون 55B7500 خوب است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخودرا هستند
      کیفیت صدای تلویزیون هایسنس 55B7500 خوب است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند.

      تلویزیون اسمارت هایسنس B7500

      تلویزیون اسمارت هایسنس B7500 مجهز به سیستم عامل ویدا 3 می باشد. این سیستم عامل دارای فروشگاه مخصوص به خود است و شما می توانید برنامه های مختلف را از آن دانلود و روی تلویزیون نصب کنید. این تلویزیون دارای برنامه های Youtube، Netflix و Amazon Prime به صورت پیش فرض است و این برنامه ها محتوای 4K را در اختیار شما قرار می دهند و شما می توانید از طریق اینترت به تماشای فیلم ها و سریال های 4K بپردازید. تلویزیون اسمارت هایسمس B7500 دارای پردازشگر 4 هسته ای است و تمام وظایف پردازشی این تلویزیون را برعهده دارد. این تلویزیون دارای قابلیت Anyview Cast یا همان Mirror Screen است و شما می توانید صفحه نمایش موبایل خود را از طریق این قابلیت روی تلویزیون پخش کنید. همچنین دارای ویژگی DLNA است و شما می توانید در شبکه خانگی خود محتوا را از دستگاه های دیگر روی تلویزیون پخش کنید. تلویزیون اسمارت هایسنس 55B7500 دارای برنامه RemoteNow مخصوص موبایل اسمارت نیز می باشد و شما می توانید از طریق موبایل خود تلویزیون را کنترل نمایید.

      * ریموت کنترل نمایش داده شده در تصویر ممکن است با ریموت کنترل واقعی تلویزیون متفاوت باشد.
      * برای مشاهده تصویر واقعی تلویزیون به گالری تصویر محصول در بالای صفحه مراجعه کنید.

      تلویزیون هوشمند هایسنس 55B7500 مجهز به سیستم عامل ویدا 3 می باشد
      تلویزیون هوشمند هایسنس 55B7500 مجهز به سیستم عامل ویدا 3 است و امکانات هوشمند خوبی ارائه می دهد.

      برنامه RemoteNow مخصوص موبایل های هوشمند

      همانطور که گفتیم تلویزیون هوشمند هایسنس 55B7500 دارای برنامه RemoteNow مخصوص موبایل های اندرویدی و iOS است و شما می توانید از طریق این برنامه تلویزیون هوشمند خود را کنترل نمایید. با استفاده از این برنامه دیگر لازم نیست برای تغییر کانال یا کم و زیاد کردن صدا و ... به دنبال ریموت کنترل تلویزیون بگردید، تنها کافیست موبایل خود را بردارید و کاری که می خواهید را انجام دهید. علاوه بر استفاده به عنوان ریموت کنترل، شما می توانید از طریق این برنامه محتوای داخل موبایل خود را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون 55B7500 پخش نمایید. شما می توانید از طریق لینک های زیر برنامه RemoteNow را متناسب با سیستم عامل موبایل هوشمند خود دانلود و استفاده کنید.

      دانلود برنامه RemoteNow برای اندروید دانلود برنامه RemoteNow برای iOS
      تلویزیون هوشمند هایسنس B7500 دارای برنامه RemoteNow می باشد
      تلویزیون هوشمند هایسنس B7500 دارای برنامه RemoteNow می باشد.

      طراحی تلویزیون 55 اینچ هایسنس B7500

      تلویزیون 55 اینچ هایسنس B7500 دارای طراحی باریک و شیکی می باشد. هایسنس نام این طراحی را Unibody Design نامیده است. حاشیه های صفحه نمایش بسیار باریک طراحی شده اند تا نمای تلویزیون از روبرو کاملا شیک و زیبا به نظر برسد و هنگام تماشای تلویزیون تمرکز شما روی تصویر متمرکز شود و در صحنه های فیلم ها و بازی ها غوطه ور شوید. پایه های این تلویزیون در دو طرف آن قرار دارند، به این ترتیب شما می توانید به راحتی ساندبار خود را در زیر تلویزیون قرار دهید. ضخامت کلی تلویزیون نیز تقریبا باریک است و برای نصب روی دیوار مناسب است. شما می توانید از طریق پایه دیواری تلویزیون، آن را روی دیوار نصب کنید. تلویزیون هایسنس B7500 در سایز های 50 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ تولید می شود و شما می توانید با توجه به نیاز خود آن را خریداری نمایید.

      تلویزیون هایسنس 55B7500 دارای طراحی Unibody Design می باشد
      تلویزیون هایسنس B7500 سایز 55 اینچ دارای طراحی باریک و شیکی است و از زبان طراحی Unibody Design برخوردار است.

      * امکانات این تلویزیون بسته به منطقه جغرافیایی مختلف ممکن است تفاوت هایی داشته باشند.
      * محصول واقعی ممکن است با کالای نشان داده شده در توضیحات متفاوت باشد. برای مشاهده عکس های واقعی محصول به گالری تصویر محصول در بالای صفحه مراجعه کنید.

      بیشتر
      کمتر
      مشخصات فنی
      مدل
      55B7500
      سال عرضه
      2019
      تولید کننده
      Hisense
      رنگ
      مشکی
      نوع تلویزیون
      ال ای دی
      گیرنده دیجیتال
      دارد
      نوع گیرنده دیجیتال
      DVB-T/T2
      ویژگی های هوشمند (اسمارت)
      دارد
      تلویزیون مخصوص
      • کاربری خانگی و عمومی
      • تماشای فیلم
      اطلاعات کلی
      مدل
      55B7500
      سال عرضه
      2019
      تولید کننده
      Hisense
      رنگ
      مشکی
      نوع تلویزیون
      ال ای دی
      گیرنده دیجیتال
      دارد
      نوع گیرنده دیجیتال
      DVB-T/T2
      ویژگی های هوشمند (اسمارت)
      دارد
      تلویزیون مخصوص
      • کاربری خانگی و عمومی
      • تماشای فیلم
      تصویر
      ابعاد صفحه
      55"
      کیفیت تصویر
      4K
      سیستم کاهنده نویز
      دارد
      صدا
      قدرت خروجی صدا
      20 وات
      صدای فراگیر واقعی
      دارد
      تکنولوژی صوتی
      • Dolby Digital
      • Dolby DTS
      قابلیت اتصال
      ورودی HDMI
      دارد
      تعداد ورودی HDMI
      4
      ورودی USB
      دارد
      تعداد ورودی USB
      2
      WiFi (شبکه بی سیم)
      دارد
      LAN (اترنت)
      دارد
      خروجی هدفون
      دارد
      خروجی صوتی دیجیتال (اپتیکال)
      دارد
      ورودی ویدیو کامپوزیت (AV)
      دارد
      ورودی سریال (D-sub)
      ندارد
      ورودی آنتن (RF)
      دارد
      دیگر درگاه ها
      • وایفای نسخه 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac با دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز
      • پورت HDMI 2.0 با کیفیت خروجی 4K@60Hz
      • پورت USB 2.0
      ویژگی های بازی
      ویژگی های هوشمند
      سیستم عامل
      Vidaa
      برق
      منبع تغذیه
      AC 220-240V 50/60Hz
      حسگر اکو
      ندارد
      خاموش کردن خودکار
      ندارد
      ابعاد (طول×عرض×پهنا)
      دستگاه با پایه
      1230x781x234 میلیمتر
      وزن
      دستگاه بدون پایه
      13 کیلوگرم
      دستگاه با پایه
      13.5 کیلوگرم
      بسته
      18.5 کیلوگرم
      لوازم جانبی
      کنترل از راه دور
      دارد
      باتری ها
      دارد
      کتابچه راهنمای کاربر
      دارد
      کابل HDMI
      ندارد
      سایر
      ویژگی های دیگر
      • کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 3840x2160
      • تکنولوژی 4K Upscaling برای افزایش رزولوشن تصاویر
      • تکنولوژی HDR و پشتیبانی از فرمت های HDR10 و HLG
      • قابلیت کنترل نور پس زمینه (Dynamic Backlight Control) برای ایجاد کنتراست تصویر بهتر
      • تکنولوژی Motion Enhancement and Compensation یا MEMC برای پخش روان و صاف صحنه های سریع و اکشن
      • قابلیت تنظیم صدا یا Audio Equalizer
      • سیستم عامل Vidaa نسخه 3.0
      • پردازشگر 4 هسته ای
      • دارای برنامه های محبوب و معرف Amazon Prime، Shahid، Netflix، Youtube و ... به صورت پیش فرض
      • برنامه ریموت کنترل RemoteNow مخصوص موبایل
      • دارای فروشگاه مخصوص دانلود برنامه
      • قابلیت Anyview Cast برای انتقال صفحه موبایل روی تلویزیون (Mirror Screen)
      • پشتیبانی از DLNA
      • دارای وایفای نسخه 5 با پهنای باند بسیار بالا و قابلیت پخش محتوای 4K از طریق شبکه داخلی و اینترنت
      • دارای مرورگر اینترنت
      • پشتیبانی از کدک MPEG2 و MPEG 4 برای پخش ویدئو
      • پشتیبانی از کدک HEVC (H.265)
      • پشتیبانی از کدک AC3 برای پخش صدای فراگیر
      • تلتکست
      • طراحی باریک و شیک با زبان طراحی Unibody Design
      • قابل نصب روی دیوار
      • اندازه VESA یا محل نصب براکت: 300x200 میلیمتر
      بیشتر
      کمتر
      نظر خریداران
      
      تنها کاربرانی که این کالا را خریداری نموده‌اند می‌توانند در ارتباط با این کالا نظر دهند.
      پرسش و پاسخ
      پرسش خود درباره این کالا را بنویسید
      محصولات مرتبط
      تگ‌های محصول