بررسی تصویری تلویزیون SM8600 ال جی

تلویزیون SM8600 یکی از تلویزیون های 2019 ال جی می باشد. تلویزیون ال جی SM8600 جزو تلویزیون های میان رده بازار است. تلویزیون های سونی X8500F و سامسونگ RU8000 از جمله تلویزیون های قابل مقایسه با این تلویزیون می باشد. این تلویزیون در سایز های 49 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ تولید شده است. ال جی از صفحه نمایش ال ای دی به همراه تکنولوژی NanoCell در این تلویزیون استفاده نموده است. همچنین این تلویزیون دارای پنل IPS می باشد. کیفیت تصویر 4K این تلویزیون تصاویر با کیفیتی تولید می کنند. ضخامت این تلویزیون تقریبا باریک است و برای نصب روی دیوار مناسب می باشد. این تلویزیون از Input Lag پایینی برخوردار است و برای تماشای برنامه های ورزشی و بازی مناسب می باشد. تلویزیون الجی SM8600 از تکنولوژی HDR پشتیبانی می کند اما نمی تواند به خوبی کنتراست تصاویر را نمایش دهد. این تلویزیون همچنین از تکنولوژی Local Dimming برخوردار است اما نتایج خوبی را ارائه نمی دهد. سیستم عامل این تلویزیون هوشمند WebOS نسخه 4.5 است و بسیار روان است. امکانات و ویژگی های هوشمند این تلویزیون بسیار خوب است. این تلویزیون با نام SM8600PVA در بازار ایران شناخته می شود. مانند اکثر تلویزیون های هوشمند ال جی این تلویزیون نیز دارای گیرنده دیجیتال داخلی است. شما می توانید ویدئو کامل بررسی تلویزیون 4K ال جی SM8600 را در این بخش مشاهده نمایید. این بررسی روی سایز 55 اینچ این تلویزیون انجام شده است. ما انتظار داریم که سایز های این تلویزیون نیز از عملکرد و امکانات یکسانی برخوردار باشند.

 



طراحی تلویزیون SM8600


طراحی تلویزیون A9G سونی

 

طراحی تلویزیون SM8600 مانند همه تلویزیون های ال جی بسیار خوب است. پایه این تلویزیون هلالی شکل است و به خوبی از تلویزیون پشتیبانی می کند. پایه این تلویزیون دارای قسمت هایی از جنس پلاستیک است و باعث می شود تا تلویزیون کمی تکان بخورد. حاشیه های صفحه نمایش این تلویزیون کم است و حدودا 1.1 سانتیمتر هستند. جنس این حاشیه ها از فلز است و طراحی شیکی دارند. پشت تلویزیون از جنس پلاستیک و فلز ساخته شده است. قاب پشتی این تلویزیون از ورق فلزی ساخته شده است و انعطاف پذیری بالایی دارد. بنابراین اگر کمی آن را فشار دهید ممکن است به سمت داخل فرو رود. ضخامت تلویزیون نسبتا باریک است و برای نصب روی دیوار مناسب می باشد. پورت های ورودی خروجی تلویزیون در پشت تلویزیون قرار دارند. هنگامی که تلویزیون را روی دیوار نصب کنید دسترسی به این پورت ها کمی دشوار است. دکمه های فیزیکی این تلویزیون درست زیر لوگوی ال جی در جلوی تلویزیون قرار دارند. به طور کلی طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون SM8600 ال جی خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد.

 

کیفیت تصویر تلویزیون ال ای دی الجی SM8600


کیفیت تصویر 4K تلویزیون SM8600 ال جی

 

تلویزیون SM8600 دارای کیفیت تصویر SUHD یا Super UHD می باشد. این کیفیت تصویر در واقع همان 4K می باشد اما به علت داشتن پنل NanoCell این نامگذاری را دارد. صفحه نمایش این تلویزیون از نوع ال ای دی می باشد و دارای پنل IPS می باشد. تلویزیون ال ای دی الجی SM8600 زاویه دید بسیار خوبی دارد. رنگ ها و تصاویر از زوایای مختلف دقت خود را حفظ می کنند. زمان پاسخگویی تصویر در تلویزیون 4K ال جی SM8600 بسیار خوب است. این موضوع در کنار Input Lag پایین باعث می شود تا برای بازی و تماشای برنامه های ورزشی مناسب باشد. صفحه نمایش این تلویزیون از نوع نیمه براق است و برای محیط های نیمه روشن مناسب می باشد. مدیریت انعکاس نور در این تلویزیون خوب است و می تواند انعکاس نور را در سطح صفحه نمایش پخش کند. میزان روشنایی صفحه نمایش آن زیاد نیست و متاسفانه در محیط های روشن توانایی غلبه بر انعکاس نور را ندارد. این تلویزیون دارای تکنولوژی Local Dimming است و از HDR نیز پشتیبانی می کند. اما متاسافنه این ویژگی های کارایی لازم را ندارند و هنگام پخش محتوای HDR تفاوت چندانی احساس نخواهید کرد. به طور کلی کیفیت تصویر این تلویزیون با توجه به قیمتی که دارد خوب است.

 

تلویزیون هوشمند ال جی SM8600 با سیستم عامل WebOS 4.5


تلویزیون هوشمند ال جی SM8600 با سیستم عامل WebOS 4.5

 

تلویزیون های هوشمند ال جی جزو بهترین تلویزیون های هوشمند بازار می باشند. تلویزیون SM8600 دارای سیستم عامل WebOS 4.5 می باشد. این سیستم عامل رابط کاربری ساده، روان و کاربردی دارد. این سیستم عامل دسترسی به برنامه ها، شبکه ها و سرویس های اینترنتی مختلف را برایتان فراهم می آورد. ریموت کنترل جادویی ال جی نیز کمک می کند تا لذت استفاده از تلویزیون هوشمند بیشتر شود. البته بسته به منطقه جغرافیایی مختلف ممکن است ریموت کنترل این تلویزیون متفاوت باشد. تلویزیون ال جی SM8600 به هوش مصنوعی ال جی یعنی ThinQ AI نیز مجهز شده است. هوش مصنوعی ال جی اینترنت اشیاء و بسیاری از ویژگی های هوشمند دیر را فراهم می کند. این تلویزیون دارای برنامه ریموت کنترل برای موبایل های هوشمند نیز می باشد. شما می توانید بعضی از کار ها را از طریق آن انجام دهید. به طور کلی ویژگی های هوشمند این تلویزیون مانند همه تلویزیون های هوشمند ال جی بسیار خوب است.

 

کیفیت صدای تلویزیون 2019 ال جی SM8600PVA


کیفیت صدای آکوستیک در تلویزیون فورکی سونی A9G

 

کیفیت صدای تلویزیون SM8600 از حد متوسط ضعیف تر می باشد. بلندگوهای این تلویزیون از توان 20 وات برخوردار هستند اما نمی توانند صدای بلندی تولید کنند. همچنین توانایی تولید صدای باس را ندارند. الجی از تکنولوژی های پیشرفته صدا مانند Dolby Atmos، Dolby Digital و DTS در این تلویزیون استفاده نموده است. اما متاسفانه تکنولوژی Dolby Atmos میتواند قابلیتهای جذاب خود را با سیستم صوتی این تلویزیون به صورت کامل ارائه دهد. به طور کلی کیفیت صدای تلویزیون های ال جی بجز در مدل های گران قیمت چندان جالب نیست. بنابراین خرید ساندبار یا سیستم صوتی جداگانه به شما پیشنهاد می شود.

 

تلویزیون SM8600 یکی از بهترین تلویزیون های میان رده بازار می باشد. کیفیت تصویر این تلویزیون خوب است. امکانات هوشمند بسیار خوبی دارد و مجهز به آخرین سیستم عامل ال جی می باشد. صدای این تلویزیون آنچنان جالب نیست اما شما می توانید به کمک ساندبار این مشکل را حل کنید. این تلویزیون از Input Lag و زمان پاسخگویی پایینی برخوردار است. به همین دلیل برای گیمر ها و اتصال به کنسول و کامپیوتر مناسب است. این تلویزیون در سایز های مختلفی نیز تولید شده تا بتوانید بسته به نیاز خود آنها را خریداری نمایید. به طور کلی با توجه به قیمت تلویزیون SM8600 الجی امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار میدهد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید تلویزیون ال جی SM8600 می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید.

 

 

 

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *