تلویزیون های ال سی دی پرفروش

تلویزیون های ال سی دی پرفروش

در تحقیقات اخیر که در دی ماه سال 93 در ایران انجام شد ,  محققان به این نتیجه رسیدند که در میان تلویزیون ال سی دی، سامسونگ قدرتمندترین برند در فروش بوده است پس از آن ال جی و در مقام سوم سونی و در آخر برند پاناسونیک حضور دارد البته باید به این نکته توجه داشته باشید که شما میتوانید از طریق سایت جهت خرید تلویزیون سونی اقدام کنید.

این برند ها هرکدام قابلیت های منحصربفرد خاص خود را دارد که توانسته اند انبوهی از بازار تلویزیون ایران را اشغال کنند.

در این مقاله نیم نگاهی به قابلیت های این برند ها می اندازیم.

خرید تلویزیون سونی

 

  1. سامسونگ :

یکی از قابلیت های فوق العاده سامسونگ Allshare است.

این گزینه شمارا قادر میسازد تا شما را به صورت بی سیم به همه وسایل دیجیتال سازگار با خود متصل میکند و شما میتوانید از محتوای موجود در آن ها استفاده نمایید.

 

  1. ال جی :

این برند قابلیت های 3D (سه بعدی) خود را به رخ برند های دیگر میکشد.اگرچه برند های دیگر هم از این قابلیت استفاده میکنند اما فقط در تلویزیون های ال جی است که کیفیت اصلی 3D را میتوان مشاهده کرد.

از قابلیت سه بعدی تا تلویزیون های هوشمند , دسترسی نا محدود به اینترنت , کیفیت مثال زدنی این ها همه قابلیت هاییست که شما را وسوسه میکند تا از این برند استفاده کنید.

 

  1. سونی :

این برند از وضوح تصویر بسیار بالایی برخوردار است.بازی رنگ ها بروی نمایشگر های سونی خیره کننده است

قابلیت تنظیمات رنگ پس زمینه برای شما فراهم میکند.عمیق ترین رنگ مشکی و روشنترین رنگ سفید با کم و زیاد کردن این رنگ ها به تصویر ایده آل خود میرسید.

از جمله ویژگی ها این برند شفافیت صدا با طیف های وسیع بدون تغییر است.با توجه به این که اسپیکرهای به کار رفته بر روی نمایشگرها بسیار باریک است ولی صدای فوق العاده همراه با صدای بم (بیس) تولید میکند که اصوات زیادی را پوشش میدهد.

قیمت تلویزیون سونی

  1. پاناسونیک :

این برند ژاپنی به تازگی سری تلوزیون ها خود را از خانواده ی VIERA روانهی بازار کرده که بر پایه قابلیت سیستم عامل فایرفکس بنا شده است که همین قابلیت این نوع تلویزیون ها را از برند های دیگر متمایز میکند.

از دیگر قابلیت های این برند میود به خمیده بودن تلویزیون های سیستم عاما فیرفاکس هم اشاره نمود که مشتریان این محصول از این پس میتوانند از قابلیت  Curve نیز اسفاده کنند.

 

امیدواریم از طریق این بحث کمکی در ارتباط با آشناییت بیشتر با برند های مختلف تلویزیون به شما عزیزان کرده باشیم.

با آرزوی موفقیت برای شما

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *