تلویزیون 2018 ال جی UK6300

تلویزیون 2018 ال جی UK6300 دارای صفحه نمایش LED و کیفیت 4K و پشتیبانی از HDR می باشد. تلویزیون UK6300 از آخرین نسخه سیستم عامل هوشمند ال جی به نام WebOS 4.0 برخوردار است. کیفیت صدای تلویزیون ال جی UK6300 مناسب است. بلندگوهای فراگیر این تلویزیون توان خروجی 20 وات دارند. از نظر درگاه های ورودی این تلویزیون همه نیاز های شما را مرتفع می سازد. تلویزیون 2018 ال جی Uk6300 یک تلویزیون مدرن با امکانات بسیار خوب در کنار قیمت مناسب می باشد. این تلویزیون در سایز های مختلف تولید شده است و شما می توانید از لینک های زیر جهت خرید تلویزیون Uk6300 اقدام نمایید.

بررسی تلویزیون 2018 ال جی UK6300


ما قبلا مقاله ای به نام بررسی و خرید تلویزیون ال جی UK6300 منتشر نموده ایم و به بررسی کامل این تلویزیون پرداخته ایم. ولی در این مقاله بررسی ویدئویی آن را انجام داده ایم تا برای شما ملموس تر باشد. پنل این تلویزیون از نوع IPS است این بررسی برای سایز 43 اینچ این تلویزیون انجام شده است. ما انتظار داریم که سایز های بزرگتر نیز با همین کیفیت باشند اما معمولا تلویزیون های بزرگ کیفیت کمتری دارند. در این بررسی تلویزیون UK6300 ال جی را با تلویزیون های مشابه موجود در بازار مقایسه خواهد شد. رابط کاربری سیستم عامل این تلویزیون واقعا عالی است اما متاسفانه ریموت کنترل موجود در جعبه از نوع معمولی می باشد. برای داشتن تجربه ای بهتر از سیستم عامل WebOS 4.0 باید ریموت کنترل جادویی ال جی را تهیه فرمایید. این تلویزیون به علت اینپوت لگ پایین برای استفاده به عنوان مانیتور یا برای بازی های ویدئویی بسیار مناسب می باشد. شما می توانید ویدئو کامل بررسی را در زیر ببینید:
شما می توانید قیمت سایز های مختلف تلویزیون 2018 ال جی UK6300 را در جدول زیر مشاهده نمایید. همچنین می توانید از لینک های موجود در انتهای این مقاله به فروشگاه دی جی بانه رفته و خرید خود را انجام دهید.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *