تلویزیون 2018 ال جی C8

تلویزیون 2018 ال جی C8 دارای صفحه نمایش OLED و کیفیت 4K و پشتیبانی از HDR می باشد. این تلویزیون همچنین با نام C8PVA نیز شناخته می شود. تلویزیون C8 از سیستم عامل هوشمند ال جی به نام WebOS 4.0 برخوردار است. کیفیت صدای تلویزیون ال جی C8 شما را متحیر خواهد کرد. بلندگوهای فراگیر این تلویزیون توان خروجی 40 وات دارند. از نظر درگاه های ورودی این تلویزیون همه نیاز های شما را مرتفع می سازد. تلویزیون 2018 ال جی C8 یک شاهکار بین تلویزیون ها می باشد.

 

جعبه گشایی تلویزیون 2018 ال جی C8


در ادامه می توانید ویدئو مربوط به جعبه گشایی تلویزیون 2018 ال جی C8 را مشاهده نمایید. اقلام موجود در جعبه این تلویزیون به شرح زیر می باشد:

  • دفترچه راهنما
  • ریموت کنترل جادویی
  • قطعات پایه تلویزیون
  • کاور درگاه های پست تلویزیون

 

بررسی تلویزیون 2018 ال جی C8


در این ویدئو به بررسی تلویزیون ال جی C8 پرداخته شده است. این بررسی برای سایز 55 اینچ این تلویزیون انجام شده است. ما انتظار داریم که سایز های بزرگتر نیز با همین کیفیت باشند اما معمولا تلویزیون های بزرگ کیفیت کمتری دارند. در این بررسی تلویزیون C8 ال جی را با تلویزیون های مشابه موجود در بازار مقایسه خواهد شد. کیفیت تصاویر در این تلویزیون فوق العاده بالاست. این تلویزیون برای بازی های کامپیوتری و اتصال به کنسول واقعا عالی است. سیستم عامل هوشمند ال جی در کنار کنترل جادویی خود تجربه بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید ویدئو کامل بررسی را در زیر ببینید:

 

شما می توانید قیمت سایز های مختلف تلویزیون 2018 ال جی C8 را در جدول زیر مشاهده نمایید. همچنین می توانید از لینک های موجود در انتهای این مقاله به فروشگاه دی جی بانه رفته و خرید خود را انجام دهید.

 

 

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *