تلویزیون 2018 سونی X9000F

در بررسی تلویزیون 2018 سونی X9000F که دارای صفحه نمایش LED و کیفیت 4K و پشتیبانی از HDR می باشد. این تلویزیون از سیستم عامل اندروید برخوردار است. با توجه به پردازنده X1 سونی این سیستم عامل عملکرد خیلی خوبی در اجرای برنامه ها دارد. بلندگوهای تلویزیون X9000F سونی صدایی فراگیر دارند و از تکنولوژی DSEE و S-Force استفاده می کنند. کیفیت تصاویر در تلویزیون 2018 سونی X9000F بی نظیر است. این تلویزیون یکی از بهترین تلویزیون هایی است که برای کنسول های بازی مناسب می باشد. شما می توانید از لینک های زیر سایز های مختلف این تلویزیون را در فروشگاه دی جی بانه مشاهده و خرید نمایید.

جعبه گشایی تلویزیون 2018 سونی X9000F


ویدئو زیر جعبه گشایی تلویزیون X9000F سونی را نمایش می دهد. برای جعبه گشایی و نصب پایه های این تلویزیون حتما از کسی کمک بگیرید. در غیر این صورت ممکن است به تلویزیون آسیب وارد شود. اقلام موجود در جعبه تلویزیون 2018 سونی X9000F به شرح زیر می باشد:
  • دفترچه راهنما
  • ریموت کنترل
  • قطعات پایه تلویزیون

بررسی مشخصات تلویزیون 2018 سونی X9000F


در این ویدئو به بررسی مشخصات تلویزیون سونی X9000F پرداخته شده است. این بررسی برای سایز 55 اینچ این تلویزیون انجام شده است. کیفیت تصاویر معمولا در تلویزیون های بزرگ تر کاهش پیدا میکند. در این بررسی تلویزیون X9000F را با تلویزیون های مشابه موجود در بازار مقایسه خواهد شد. بیشتر قسمت های این تلویزیون از جنس پلاستیک می باشد ولی از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. پنل این تلویزیون از نوع VA می باشد و رنگ مشکی را به خوبی نمایش می دهد. تصاویر HDR در تلویزیون هایی که پنل VA دارند بهتر نمایش داده می شوند. ولی اگر بخواهید از زاویه های مختلف به تلویزیون نگاه کنید از دقت رنگ کاسته می شود. در ادامه شما را به تماشای این بررسی دعوت می کنیم.
شما می توانید قیمت سایز های مختلف تلویزیون 2018 سونی X9000F را در جدول زیر مشاهده نمایید. همچنین می توانید از لینک های موجود در انتهای این مقاله به فروشگاه دی جی بانه رفته و خرید خود را انجام دهید.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *