تلویزیون سونی A8F

یکی از محصولات جدید شرکت سونی در سال 2018 تلویزیون سونی A8F می باشد. این تلویزیون تشکیل شده از بیش از 8 میلیون پیکسل می باشد که به صورت مستقل از هم کار میکنند. این پیکسل ها به وسیله پردازشگر X1 Extreme کنترل می شوند تا تصاویری که نظیر آن را تا به امروز ندیده اید، تولید نمایند. تصاویر به وسیله سیاهی عمیق و رنگ های طبیعی به واقعیت تبدیل می شوند. بیش از 8 میلیون پیکسل درخشان به طور دقیق و جداگانه به وسیله پردازنده X1 EXTREME کنترل شده است. تلویزیون سونی A8F کنتراستی عالی و بی نظیر را ایجاد میکند. این تلویزیون از سیستم عامل اندروید استفاده می کند. تلویزیون سونی A8F از HDR پشتیبانی می کند و هم چنین سازگاری کامل با playstation 4 pro دارد و تجربه بی نظیری را برای گیمرها به ارمغان می آورد. در این تلویزیون سونی A8F میتوانید رنگ های واقعی را در اطرافتان ببینید. یک صفحه نمایش TRILUMINOS رنگ ها را از پالت گسترده تری انتخاب می کند و به صورت واقعی هر سایه و نوری را ایجاد می کند. برای مشاهده قیمت تلویزیون سونی A8F در سایز های مختلف می توانید به سایت دی جی بانه مراجعه نمایید.

ویدئو جعبه گشایی تلویزیون A8F


در این ویدئو شما می توانید نحوه جعبه گشایی تلویزیون A8F را مشاهده نمایید. آنباکسینگ تلویزیون A8F در سایز 65 اینچ انجام شده است و توصیه می شود حتما از دو نفر برای جعبه گشایی استفاده شود. در این ویدئو ابتدا چسب قسمت بالای جعبه باز می شود و محتویات بالای آن را خارج می شود. دفترچه راهنمای نصب تلویزیون، ریموت کنترل، پنل های پایه تلویزیون، خود پایه و دفترچه راهنما و باتری ها و IR Blaster برای کنترل از جمله اقلام داخل جعبه می باشند. شما در ویدئو آنباکسینگ تلویزیون سونی A8F نحوه نصب پایه تلویزیون را به صورت کامل خواهید دید. کیفیت صدا و تصویر تلویزیون A8F سونی در نگاه اول بسیار عالی است، به طوری که اصلا نیاز به ساندبار جداگانه نخواهید داشت.

آموزش نصب پایه تلویزیون A8F سونی


یکی از اصلی ترین قسمت های نصب تلویزیون پایه آن می باشد. در این ویدئو شما می توانید آموزش نصب پایه تلویزیون A8F سونی را کاملا مشاهده نمایید و طبق آن پایه تلویزیون خود را نصب کنید. ابتدا 2 براکت را با استفاده از پیچ های موجود در جعبه به قسمت آهنی پایه متصل می کنیم و پیچ ها را حسابی محکم می کنیم. سپس تلویزیون را روی پایه قرار داده و پیچ می کنیم.

بررسی مشخصات تلویزیون سونی A8F


در این قسمت ویدئو بررسی مشخصات تلویزیون سونی A8F را مشاهده می کنید. این تلویزیون جزو محصولات 2018 شرکت Sony می باشد. صفحه نمایش آن از پنل OLED ساخته شده است که کیفیت فوق العاده بالایی دارد. قاب اطراف تلویزیون OLED سونی مدل A8F باریک است و هنگام نصب روی دیوار زیبایی تحسین بر انگیزی به محیط می دهد و تماشای فیلم و انجام بازی های مختلف روی آن واقعا لذت بخش خواهد بود. از نظر درگاه های ورودی تلویزیون A8F سونی کاملا مجهز است. 4 پورت HDMI که یکی از آنها HDMI 3 است، سه عدد پورت USB، ورودی آنتن، پورت شبکه، پورت RS-232C مینی، پورت AUX مینی، پورت 3.5 میلیمتری خروجی صدای آنالوگ، پورت Optical و همچنین Wifi داخلی از جمله درگاه های ورودی تلویزیون A8F می باشند. صفحه نمایش OLED تلویزیون A8F سونی از پنل های 2018 استفاده می کند و از آخرین تکنولوژی های شرکت سونی مانند 4K HDR و موتور پردازش تصویر X1 سونی در کنار 4K X-reality pro و پردازش دو دیتابیسی وضوح تصویر و انواع تکنولوژی های بهبود کیفیت تصویر مانند live Color، precision color mapping، Super bit mapping، 4K HDR و صفحه نمایش Triluminos بهرمند است. تصاویر تولید شده توسط این تلویزیون فوق العاده با کیفیت است به طوری که فراموش می کنید در حال تماشای تلویزیون هستید. کیفیت تصاویر متحرک با توجه به بهبود موتور X-motion clarity روان تر از تلویزیون های 2017 سونی می باشد. ریموت کنترل تلویزیون A8F دارای دکمه دستیار صوتی گوگل می باشد که با استفاده از آن شما می توانید به راحتی در اینترنت سرچ کنید و محتوای مورد نظر خود را در یوتیوب پیدا کنید. سیستم عامل اندروید تلویزیون سونی A8F بسیار کار آمد است و با توجه به اپلیکیشن های موجود برای آن تجربه غنی و امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین از Chromecast به صورت داخلی و پیش فرض پشتیبانی می کند. در نهایت می توان تلویزیون A8F سونی را یکی از بهترین تلویزیون های موجود نام برد. جهت مشاهده قیمت و خرید تلویزیون سونی مدل A8F می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *