ارزان ترین تلویزیون 4k سونی با صفحه نمایش ال ای دی و اولد

ارزان ترین تلویزیون 4k سونی با صفحه نمایش ال ای دی و اولد

سونی تلویزیون های خود را با کیفیت تصویرهای متفاوتی تولید میکند. کیفیت تصویر 4K را میتوان پرفروش ترین مدل در بازار نامید. تلویزیون های 4K سونی با توجه به صفحه نمایش، ابعاد، سال عرضه و … قیمت متفاوتی دارند. اگر تصور می کنید که تلویزیون های ارزان 4K سونی بی امکانات یا بی کیفیت هستند سخت در اشتباهید. تلویزیون های ارزان قیمت 4K سونی، از امکانات و کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و قابلیت های مختلفی را در اختیار شما قرار میدهند.
شما در خرید یک تلویزیون به چه ویژگی هایی دقت می کنید؟ کیفیت تصویر، کیفیت صدا، قدرت پردازش و یا کیفیت ساخت؟ بیشتر افراد کیفیت تصویر را اولین فاکتور مهم در خرید تلویزیون در نظر می گیرند. شاید شما هم تا به حال عباراتی مانند فورکی و الترا اچ دی را شنیده باشید، اما واقعا این عبارات به چه معنایی هستند؟ در این مقاله به پرسش های شما در این زمینه پاسخ میدهیم و شما را با ارزان ترین تلویزیون های 4k سونی آشنا خواهیم کرد. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.



ارزان ترین تلویزیون های 4K سونی

تلویزیون های 4K سونی کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه میدهند. کیفیت تصویر تلویزیون های 4K سونی 4 برابر بهتر از تلویزیون های Full HD سونی است و جزییات دقیق تر، رنگهای طبیعی تر و کنتراست تصویر بهتری را نمایش میدهند. امروزه با گستردگی محتوای فورکی، تلویزیون های 4K جزو پرفروش ترین تلویزیون ها در بازار هستند. بنابراین خرید تلویزیون 4K سونی میتوانید یک گزینه عالی برای هر کاربر باشد. با خرید جدیدترین تلویزیون 4K سونی تا چند سال آینده نیاز به تعویض تلویزیون نخواهید داشت. زیرا تلویزیون های 4K تمامی تصاویر با کیفیت بسیار خوبی نمایش میدهد.
تلویزیون های 4K سونی بسیار متنوع هستند. پردازنده و فناوری های به کار رفته در هر مدل با مدل دیگر متفاوت است. همچنین ابعاد تلویزیون، سری ساخت، امکانات هوشمند، سال عرضه و … از عواملی هستند که در قیمت تلویزیون سونی تاثیر میگذارند. در این مقاله به معرفی 4 مدل از ارزان ترین تلویزیون های 4K سونی میپردازیم. شما میتوانید با حداقل بودجه بهترین تلویزیون 4K سونی را خریداری کرده و از تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی نهایت لذت را ببرید.



بیشتر بخوانید : بررسی بهترین تلویزیون های گیمینگ با قیمت مناسب



تلویزیون سونی X75K

تلویزیون سونی X75K یکی از ارزان ترین تلویزیون های 4K سونی در سال 2022 است. در این تلویزیون درخشندگی و وضوح 4k با روشنایی رنگ و جزئیات در محدوده دینامیکی بالا (HDR) برای برخورداری از نهایت کیفیت تصویر در کنار هم آمده اند. X75K از صفحه نمایش ال ای دی برخوردار است و برای استفاده خانگی و تماشای فیلم مناسب میباشد. این تلویزیون با توجه به قیمتی که دارد کیفیت تصویر و کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه میدهد.
تلویزیون اندروید سونی X75K از رابط کاربری گوگل تی وی برخوردار است. دانلود و نصب برنامه، فرمان صوتی، تماشای آنلاین فیلم، قابلیت اتصال به گوشی و … از امکانات هوشمند این تلویزیون است که در اختیار شما قرار میگیرد. تلویزیون 4K سونی X75K در سایزهای 43 اینچ تا 65 اینچ تولید شده است. شما میتوانید از لینک فوق این تلویزیون را به صورت مستقیم از فروشگاه دی جی بانه خریداری فرمایید.

ارزان ترین تلویزیون 4k سونی مدل X75K

تلویزیون سونی X75K

خرید تلویزیون سونی X75K
ابعاد صفحه :
43 اینچ تا 65 اینچ
کیفیت تصویر :
4K
نوع تلویزیون :
ال ای دی
مناسب برای :
تماشای فیلم
اسمارت :
بله
سیستم عامل :
اندروید (گوگل تی وی)
سال عرضه :
2022


تلویزیون سونی X75

ارزان ترین تلویزیون 4K سونی در سال 2021 مدل X75 است. این تلویزیون مدل جدیدتر تلویزیون سونی X7500H در سال 2020 است. این تلویزیون برخلاف قیمت ارزانی که دارد کیفیت بسیار خوب و امکانات جذابی را در دسترس شما قرار میدهد. تلویزیون X75 قابلیت پخش محتوای HDR با فرمت های HLG و HDR10 را دارد. همچنین به پردازنده X1 سونی مجهز شده است.
این تلویزیون رنگهای زنده را روی صفحه نمایش LED خود به نمایش گذاشته و کنتراست تصویر خوبی ایجاد میکند. تلویزیون ارزان قیمت 4K سونی مدل X75 دارای سیستم عامل اندروید است. جستجوی صوتی، 16 گیگ حافظه داخلی، قابلیت دانلود و نصب برنامه، کروم کست داخلی و … بخشی از امکانات هوشمند این تلویزیون هستند. این تلویزیون در 2 سایز 43 اینچ و 50 اینچ تولید شده است. شما میتوانید آخرین قیمت تلویزیون سونی X75 را در سایت دی جی بانه مشاهده کنید.

ارزان ترین تلویزیون 4k سونی مدل X75

تلویزیون سونی X75

خرید تلویزیون سونی X75
ابعاد صفحه :
43 اینچ و 50 اینچ
کیفیت تصویر :
4K
نوع تلویزیون :
ال ای دی
مناسب برای :
تماشای فیلم
اسمارت :
بله
سیستم عامل :
اندروید
سال عرضه :
2021


بیشتر بخوانید : بررسی بهترین تلویزیون ها با بودجه 15 تا 20 میلیون



تلویزیون سونی X80J

تلویزیون سونی X80J یکی دیگر از ارزان ترین تلویزیون های 4K سونی در سال 2021 است. این تلویزیون مدل جدیدتر تلویزیون سونی X8000H محصول 2020 و مدل قدیمی تلویزیون X80K محصول 2022 است. تلویزیون 4K سونی X80J با استفاده از فناوری TRILUMINOS رنگ های واقعی و زنده را نمایش میدهد. برخورداری از فناوری HDR در کنار پردازنده X1 لذت تماشای هرچیزی را روی این تلویزیون فورکی افزایش میدهد.
تلویزیون X80J با سیستم عامل Android و رابط کاربری Google TV قابلیت های هوشمند متنوع تری را نسبت به تلویزیون های اندرویدی معمولی ارائه میدهد. این تلویزیون برای تماشای فیلم و محتوای HDR گزینه مناسبی است و تصاویر با کیفیتی را به نمایش میگذارد. تلویزیون سونی مدل X80J در سایزهای 43 اینچ تا 75 اینچ تولید شده است. بنابراین برای خرید آن با محدودیت سایز مواجه نیستید. شما میتوانید ارزان ترین قیمت تلویزیون فورکی سونی X80J را در سایت دی جی بانه مشاهده کنید.

ارزان ترین تلویزیون 4k سونی مدل X80J

تلویزیون سونی X80J

خرید تلویزیون سونی X80J
ابعاد صفحه :
43 اینچ تا 75 اینچ
کیفیت تصویر :
4K
نوع تلویزیون :
ال ای دی
مناسب برای :
تماشای فیلم
اسمارت :
بله
سیستم عامل :
اندروید (گوگل تی وی)
سال عرضه :
2021


تلویزیون سونی X85J

قیمت تلویزیون سونی X85J کمی گران تر از سایر مدل های معرفی شده است. اما بازهم میتوان آن را در دسته تلویزیون های ارزان قیمت 4K سونی نام برد. این تلویزیون با پشتیبانی از صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K صحنه های طبیعی و واقعی را نمایش میدهد. همه چیز در این تلویزیون با کیفیت بسیار خوبی نمایش داده میشود. تلویزیون 4K سونی X85J علاوه بر فیلم و محتوای HDR، یک تلویزیون مناسب برای بازی و اتصال به کنسول PS5 نیز میباشد.
تلویزیون X85J مدل جدیدتر تلویزیون X8500H محصول 2020 و مدل قدیمی تلویزیون X85K مدل 2022 است. این تلویزیون تجربه جذابی از تماشای فیلم و بازی را برای شما به ارمغان می آورد. این مدل در سایزهای 43 اینچ تا 85 اینچ تولید شده است. شما میتوانید نسبت به خرید تلویزیون سونی X80J با قیمت مناسب از فروشگاه دی جی بانه اقدام به خرید کنید.

ارزان ترین تلویزیون 4k سونی مدل X85J

تلویزیون سونی X85J

خرید تلویزیون سونی X85J
ابعاد صفحه :
43 اینچ تا 65 اینچ
کیفیت تصویر :
4K
نوع تلویزیون :
ال ای دی
مناسب برای :
فیلم و بازی
اسمارت :
بله
سیستم عامل :
اندروید (گوگل تی وی)
سال عرضه :
2021


ارزان ترین تلویزیون های 4K سونی با صفحه نمایش اولد

تلویزیون های 4K اولد سونی قیمت گران تری نسبت به تلویزیون های 4K ال ای دی دارند. اما اگر بودجه شما برای خرید تلویزیون بیشتر است میتوانید سراغ خرید ارزان ترین تلویزیون های 4K سونی با صفحه نمایش اولد بروید. از جدیدترین تلویزیون های ارزان قیمت 4K اولد سونی میتوان به تلویزیون A80J و تلویزیون A80K اشاره کرد.
برخورداری از صفحه نمایش OLED در کنار پردازنده قدرتمند و فناوری های پیشرفته، کیفیت تصویر شگفت انگیزی را ارائه میدهد. کنتراست تصویر دقیق و نمایش سیاهی های عمیق از برجسته ترین ویژگی تلویزیون های اولد سونی است. تلویزیون های OLED سونی برای تماشای فیلم و همچنین اتصال به کنسول های بازی گزینه کاملا مناسبی هستند. بنابراین اگر میتوانید بودجه بیشتری را برای خرید تلویزیون 4K سونی صرف کنید پیشنهاد میکنیم قیمت تلویزیون های اولد سونی را با کیفیت تصویر 4K در سایت دی جی بانه مشاهده فرمایید.



بیشتر بخوانید : کیفیت تصویر تلویزیون های مینی ال ای دی سونی



سوالات متداول

از ارزان ترین تلویزیون های 4K ال ای دی سونی میتوان به مدل های X75، X75K، X80J، X85J اشاره کرد.

تلویزیون های اولد جزو تلویزیون های حرفه ای محسوب میشوند و معمولا قیمت بالایی دارند. اما از ارزان ترین تلویزیون های 4K اولد سونی میتوان به تلویزیون های A80J و A80K اشاره کرد.

تلویزیون های 4K سونی جزو پرفروش ترین تلویزیون ها در بازار هستند و کیفیت تصویر و امکانات شگفت انگیزی را ارائه میدهند. در صورتی که بودجه شما برای خرید تلویزیون محدود است میتوانید سراغ خرید تلویزیون های 4K ارزان قیمت سونی بروید.



سخن آخر:

موارد زیادی در قیمت تلویزیون 4K سونی تاثیر دارند که یکی از مهم ترین آن ها نوع صفحه نمایش است. در این مقاله، ارزان ترین تلویزیون های 4K سونی با صفحه نمایش ال ای دی و اولد را به شما معرفی کردیم. انتخاب مدل بسته به بودجه شما و نیاز شما از تلویزیون متفاوت است. اما اگر بازهم در انتخاب مدل تلویزیون مورد نظر خود مشکل داشتید میتوانید با شماره های درج شده در سایت دی جی بانه تماس بگیرید. همکاران ما در بخش پشتیبانی فروش با مشاوره رایگان به شما در انتخاب تلویزیون کمک خواهند کرد.
مقاله ارزان ترین تلویزیون 4k سونی در شهریور 1401 منتشر شده است و ممکن است در آینده مدل های تلویزیون مختلفی به این مدل ها اضافه شده و یا برخی از آنها دیگر تولید نشوند. در صورت تمایل به اطلاع از آخرین قیمت جدیدترین تلویزیون های ارزان 4K سونی به فروشگاه دی جی بانه مراجعه فرمایید.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *