بهترین تلویزیون‌های الترا اچ دی سونی

بهترین تلویزیون‌های الترا اچ دی سونی

بهترین تلویزیون های الترا اچ دی سونی


بهترین تلویزیون‌های الترا اچ دی سونی
بهترین تلویزیونی که مورد نقد و بررسی قرار دادیم تلوزیزون A1e، با رزلوشن فورکی و نوع OLED است. این مدل از تلویزیون سونی بهترین کیفیت تصویری را داشت که ما تا به حال تجربه کردیم و بیشتر به سبب استفاده از تکنولوژی OLED است؛ نهایتا این تکنولوژی سبب می شود رنگ های تیره یکنواخت و عمیق باشد و نسبت کنتراست بینهایتی ارائه می کند.با ادامه مقاله بهترین تلویزیون‌های الترا اچ دی سونی همراه ما باشید.
علیرغم طراحی بی نظیر و کیفیت تصویر عالی تلویزیون A1e در کل تلویزیونی چند کاربری است. به سبب قابلیت خوب این مدل در نمایش موشن، زاویه دید خوب و عملکرد خوب در بازتاب نور این تلویزیون در هر کاربری بهترین عملکرد را دارد. توانایی این تلویزیزون در تولید دوباره ی گستره ی وسیعی از رنگ ها برای HDR نیز بهترین گزینه است که امروزه یک ویژگی مهم محسوب می شود. برای گیم بازی کردن هیچ مشکلی وجود ندارد؛ با این حال ما وقتی که برای تهیه مقاله” بهترین تلویزیون‌های الترا اچ دی سونی” ورودی 1080 را تست می کردیم اینپوت لگ خیلی عالی هم نبود. کنسول های 4k مثل پلی استییشن 4 و ایکس باکس (وان ایکس) که روزلوشن الترا اچ دی (4K) دارند با این تلوزیون بخوبی نمایش داده می شوند.
درست است که امروزه پیدا کردن تلویزیون خوب سخت است، ولی در بین تلویزیون های گران قیمت، تلوزیون A1e در حال حاضر یک تلویزیون سونی ایدآل فورکی اچ دی آر است. ما در دی جی بانه تلویزون A1e را تحت عنوان “بررسی و خرید تلویزیون سونی A1E سایز های 65A1E | 55A1E” مورد نقد و بررسی قرار دادیم و شما می توانید آن را مورد مطالعه قرار دهید. برای مشاهده ی اطلاعات بیشتر و قیمت تلویزیون سونی در اندازه های مختلف میتوانید روی سایز مورد نظر خود کلیک نمایید.
سونی مدل 55A1Eshopping_cart سونی مدل 65A1Eshopping_cart

بهترین تلویزیون میان رده تلویزیون های فورکی سونی


بهترین تلویزیون‌های الترا اچ دی سونی
تلویزیون x9000e یک تلویزیون میان رده بسیار عالی از کمپانی سونی است. در محدوده قیمت خودش، تلویزیونی است که نمی توان به سادگی از آن گذشت. این تلویزیون تقریبا بیشتر امکانات و عملکرد های مدل گران تر خود x9300e را تقریبا با 60 درصد هزینه پایین تر ارائه می دهد.با مقاله بهترین تلویزیون‌های الترا اچ دی سونی همراه باشید.
هر دو تلویزیون سونی ، تلویزیون های مشابهی هستند، کنتراست یکسانی دارند و معیار local dimming در هر دو مدل تقریبا برابر است. لبه های x9300e کمی ظریف تر و به طور قابل توجهی روشن تر می شود، به هر حال این مورد هم تفاوت چندان مهمی ندارد. تلویزیون x9000e برای کسانی که به دنبال اچ دی آر خوب هستند بسیار رضایت بخش خواهد بود.
ما در دی جی بانه برای این مدل های کمپانی سونی نقد وبررسی تحت عنوان “بررسی و خرید تلویزیون سونی x9000e سایز های 75x9000E | 65x9000E| 55x9000E| 49x9000E” نوشتیم؛ علاقه مندان می توانند آن را مطالعه نمایند. برای مشاهده ی اطلاعات بیشتر و قیمت تلویزیون اولترا اچ دی سونی در اندازه های مختلف میتوانید روی سایز مورد نظر خود کلیک نمایید.
سونی مدل 49x9000Eshopping_cart سونی مدل 55x9000Eshopping_cart سونی مدل 65x9000Eshopping_cart سونی مدل 75x9000Eshopping_cart

بهترین تلویزیون پایین رده سونی


بهترین تلویزیون‌های الترا اچ دی سونی
اگر به دنبال یک تلویزیون پایین رده ای هستید که قیمت ارزان تر و کیفیت خوبی داشته باشد، پیشنهاد می کنیم تلویزیون سونی x8000e را انتخاب کنید، این مدل یکی از بهترین تلویزیون های پایین رده ای بود که امسال مورد نقد و بررسی قرار دادیم. شما می توانید مقاله “بررسی و خرید تلویزیون سونی X8000E سایز های 55X8000E | 49X8000E | 43X8000E” را مطالعه نمایید.
زاویه دید در این تلویزیون بالاتر از حد متوسط است، از این رو برای اتاق نشیمنی که شما از کناره ها به تلویزیون نگاه می کنید، یک انتخاب معقول است. کیفیت تصویر در این تلویزیون سونی نسبت یه مدل های گران قیمت ذکر شده در بالا، خوب نیست اما بهتر از تصورات شما ظاهر می شود و در یک اتاق تاریک عملکرد خوبی نشان می دهد. به سبب موشن بلور و input lag پایین برای تماشای فوتبال و برنامه های ورزشی حتی برای اجرای گیم هم تلویزیون ایده آلی است. گیم ها زنده تر و سریع تر اجرا می شوند وشیء های متحرکِ سریع هیچ آثاری را در حین حرکت نشان نمی دهند. این تلویزیون برخی از قابلیت های HDR را هم دارد و به سبب طیف گسترده ی رنگ ها رنگ های 10 بیتی را به خوبی نشان می دهد.
ممنون از اینکه مقاله “بهترین تلویزیون‌های الترا اچ دی سونی” را تا انتها مطالعه نمودید. برای مشاهده قیمت بهترین تلویزیون های سونی در سه رده گران قیمت، متوسط و ارزان کمپانی سونی با کلیک بر لینک های زیر از فروشگاه دی جی بانه دیدن کنید.
سونی 43X8000Eshopping_cart سونی 49X8000Eshopping_cart سونی 55X8000Eshopping_cart

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *