بررسی تلویزیون ال جی UJ634V

بررسی تلویزیون ال جی UJ634V

نوع : LED
رزولوشن : 4K
سرعت رفرش : 120 هرتز
تلویزیون uj634v تلویزیونی فورکی است که از پنل IPS با سرعت رفرش 120 هرتز استفاده می کند. هنگام نمایش محتوای SDR اگر تلویزیون در محیطی با نور متوسط باشد کیفیت تصویر خوب است. هر چند این تلویزیون 4K محتوای اچ دی آر را هم پشتیبانی می کند، اما سطح پایین روشنایی و تعداد رنگ های محدودی که نمایش می دهد باعث شده است که نتواند از این قابلیت خود به خوبی استفاده کند.با دی جی بانه در بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ634V همراه باشید.

بررسی تلویزیون

LG UJ634V

thumb_up
  • نسبت به سایر تلویزیون ها زاویه ی دید بیشتر دارد
  • سرعت فریم های بالا را به خوبی نشان می دهد
  • اینپوت لگ پایین در همه ی رزولوشن ها
  • سیگنال های 120fps را پشتیبانی می کند
thumb_down
  • کنتراست پایینی دارد، رنگ سیاه در فضای تاریک خیلی خوب نمایش داده نمی شود
  • افکت تیرگی صفحه نمایش قابل مشاهده است

بررسی قیمت تلویزیون ال جی UJ634V


برای مشاهده ی اطلاعات بیشتر و قیمت تلویزیون ال جی در اندازه های مختلف میتوانید روی سایز مورد نظر خود کلیک نمایید.
ال جی مدل 43UJ634Vshopping_cart ال جی مدل 49UJ634Vshopping_cart ال جی مدل 55UJ634Vshopping_cart

طراحی تلویزیون UJ634V


بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ634V سایز های 43UJ634V | 49UJ634V | 55UJ634V
طراحی منحنی : ندارد
طراحی تلویزیون ال ای دی uj634v سونی ساده است. جنس بدنه ی تلویزیون از پلاستیک با کیفیت خوبی ساخته شده است و جنس پایه ی آن هم فلزی است. نسبت به سایر تلویزیون ها ضخامت بیشتری دارد اما زمانی که به دیوار نصب شود زیاد بیرون نمی زند.بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ634V ادامه دارد.

پشت

بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ634V سایز های 43UJ634V | 49UJ634V | 55UJ634V
پشت تلویزیون uh634v از جنس پلاستیک ساخته شده است. بیشتر ورودی های تلویزیون در قسمت پشتی آن قرار دارد و اگر تلویزیون را به دیوار نصب کنید ممکن است دسترسی به برخی از آنها مشکل شود. با معرفی تلویزیون های جدید با ما همراه باشید.

پایه

بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ634V سایز های 43UJ634V | 49UJ634V | 55UJ634V
پایه ی این تلویزیون از فلز ساخته شده است و ظاهر براق و زیبایی دارد. پایه نسبتا بزرگ است و به خوبی تلویزیون را نگه می دارد. با ادامه بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ634V همراه باشید.

ضخامت

بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ634V سایز های 43UJ634V | 49UJ634V | 55UJ634V
حداکثر ضخامت : 8.1 سانتی متر
تلویزیون uj634v ال جی در مقایسه با سایر تلویزیون های هم رده ی خود نسبتا ضخیم تر است.

حاشیه ها

بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ634V
از مواردی که شاید به نظر کمتر کسی برسد و ما در بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ634V به آن پرداختیم حاشیه های تلویزیون است. حاشیه های این تلویزیون نسبت به سایر تلویزیون های هم رده ی آن ضخیم تر است. این حاشیه ها که از جنس پلاستیک براقی ساخته شده اند متاسفانه به راحتی کثیف می شوند.

کیفیت تصویر در تلویزیون UJ634V


اگر می خواهید در اتاقی که نور نسبتا متوسطی دارد و هم چنین نیاز به تلویزیونی دارید که زاویه ی دید بیشتری داشته باشد، کیفیت تصویر تلویزیون فورکی uj634v کاملا برای شما مناسب است. اما سطح کنتراست این تلویزیون پایین است و رنگ سیاه را مانند آبی تیره نشان می دهد. در فضایی که نور زیادی داشته باشد هم روشنایی پایین این تلویزیون رنگ ها را ضعیف تر نشان می دهد.

بازتاب نور

بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ634V بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ634V
بازتاب : 0 درصد
صفحه ی نمایشگر uj634v بازتاب های نور را تا زمانی که خیلی قوی نباشند به خوبی برطرف می کند. اگر می خواهید تلویزیون را در فضایی با نور تقریبا زیاد قرار دهید پیشنهاد می شود که ازحالت استاندارد استفاده کنید. حالت استاندارد روشنایی بیشتری دارد و این روشنایی هم به گونه ای نیست که تصاویر را غیرواقعی نشان دهد.

سرعت فریم در تلویزیون الجی UJ634V


به طور کلی قدرت نمایش اجسام با سرعت زیاد در فیلم در تلویزیون uj634v خوب است. قدرت و سرعت پردازش پنل این تلویزیون هم خوب است که باعث می شود اجسامی که در فیلم ها سرعت بالایی دارند و سرعت فریم بالاست مات نباشند و به خوبی و با وضوح کامل نمایش داده شوند.

ورودی های تلویزیون ال جی UJ634V


این تلویزیون هم مانند uj651v از هر داده ی 1080p پشتیبانی می کند حتی می تواند محتوای 1080p با سرعت 120 فریم بر ثانیه را هم به خوبی نمایش دهد، این ویژگی برای اجرای گیم ها بسیار عالی است. در برخی موارد ممکن است اینپوت لگ شما را اذیت کند ولی با مود تصویر Game می توانید اینپوت لگ را کاهش دهید. لازم به ذکر است که اکثر ورودی های رایج و مورد نیاز در این تلویزیون وجود دارند و از این نظر مشکلی وجود ندارد. با ادامه بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ634V همراه باشید.

تعداد کلی ورودی ها

بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ634V
3 ورودی HDMI
2 ورودی USB
1 خروجی صدای اپتیکال دیجیتال
0 خروجی 3.5 میلیمتری صدای آنالوگ
1 خروجی آنالوگ صدا RCA
1ورودی Component
1 ورودی آنتن
1 ورودی ماهواره
1 ورودی Ethernet
1 پورت +CI

ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی UJ634V


بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ634V
سیستم عامل هوشمند : WebOS
سیستم عامل تلویزوین uj634v، سیستم عامل بسیار عالی و کابردی WebOS است. این سیستم عامل و رابط کاربری در این تلویزیون کاملا روان است و به راحتی می توان با آن کار کرد. البته یکی از مشکلات نه چندان مهم هم این است که تبلیغاتی در صفحه ی اصلی رابط کاربری مشاهده می شود. در قسمت پایین صفحه نواری از نرم افزار های مختلف تلویزیون وجود دارد که می توانید به راحتی هر یک از آن ها را اجرا کنید. این تلویزیون بسیاری از نرم افزار های کاربردی و مهم مانند نتفلیکس و یوتیوب را نمایش می دهد. بسیاری از نرم افزار های کاربردی دیگر را هم می توانید از LG Web Store دانلود و استفاده کنید.

ریموت کنترل

بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ634V
از دیگر مواردی که در بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ634Vبررسی شد ریموت این تلویزیون بود. ریموت تلویزیون uj634v هوشمند است و قابلیت های هوشمند دارد. دکمه های میانبر برای نتفلیکس و Amazin Prime Video در تلویزیون قرار داده شده است.

برنامه ها و امکانات

بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ634V
قابلیت پخش HDR در برنامه Amazon video : ندارد
قابلیت پخش فورکی در برنامه Amazon video : ندارد

اقلام همراه تلویزیون

بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ634V
دفترچه راهنما
بند کابل
باتری
ریموت

بررسی قیمت تلویزیون ال جی 43UJ634V | 49UJ634V | 55UJ634V


ما در مقاله بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ634V تنها یک سایز از این تلویزیون ال ای دی را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین این مقاله در تاریخ 18 آذر سال 1396 نوشته شده است. اگر در هر زمانی بعد از این تاریخ شما تغییراتی را در این تلویزیون مشاهده نمودید خوشحال خواهیم شد اگر به ما اطلاع داده تا این مقاله را برای اطلاع عموم بروز کنیم. همچنین در صورت تمایل به اطلاع از قیمت تلویزیون فورکی ال جی در فروشگاه دی جی بانه میتوانید به این فروشگاه مراجعه نمایید.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *