بررسی تلویزیون ال جی UJ651V

بررسی تلویزیون ال جی UJ651V

نوع : LED
رزولوشن : 4K
سرعت رفرش : 120 هرتز
تلویزیون ال ای دی ultra HD مدل uj651v از تلویزیون های میان رده ی فورکی ال ای دی ال جی است که از پنل IPS استفاده می کند. کیفیت تصویر در اتاق با میزان نور کم خوب است اما در اتاق تاریک میزان کنتراست باعث می شود که رنگ سیاه به خوبی دیده نشود و به همین دلیل در این تلویزیون اولترا اچ دی در صحنه های تاریک فیلم، کیفیت تصویر کم می شود.
مدت زمان پردازش تلویزیون uj751v کم است و اینپوت لگ آن کمترین میزانی است که در مدل های هم رده مشاهده کرده ایم. درگاه های این تلویزیون انواع ورودی های 120هرتزی را از کنسول های بازی و سیستم خانگی پشتیبانی می کنند که باعث شده است این تلویزیون مورد علاقه ی گیمر ها باشد. با ادامه مقاله بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ651V ما را همراهی نمایید.

بررسی تلویزیون

LG UJ651V

thumb_up
  • قدرت پردازش بالا و نبود تاری در سرعت فریم های بالا
  • اینپوت لگ بسیار پایین حتی در محتوای فورکی و اچ دی آر
  • رابط کاربری WebOs که کاملا ساده و روان است
  • ورودی های 120 هرتز از سیستم خانگی را به خوبی اجرا می کند
thumb_down
  • کنتراست ضعیف
  • روشنایی پایین برای محتوای اچ دی آر

بررسی قیمت تلویزیون UJ651V


برای مشاهده ی اطلاعات بیشتر و قیمت تلویزیون فورکی ال جی در اندازه های مختلف میتوانید روی سایز مورد نظر خود کلیک نمایید.
ال جی مدل 43UJ651Vshopping_cart ال جی مدل 49UJ651Vshopping_cart ال جی مدل 55UJ651Vshopping_cart ال جی مدل 60UJ651Vshopping_cart ال جی مدل 65UJ651Vshopping_cart

طراحی تلویزیون ال جی UJ651V


بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ651V سایز های 43UJ651V | 49UJ651V | 55UJ651V | 60UJ651V | 65UJ651V
طراحی منحنی : خیر
اولین نکته ای که توجه هر کسی را به خود جلب میکند طراحی تلویزیون است که ما در بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ651V  آن را مد نظر قرار دادیم. طراحی تلویزیون الترا اچ دی uj651v مینیالیستیک است. بیشتر بدنه ی تلویزیون به جز پایه های آن از فلز ساخته شده است. پایه های تلویزیون به خوبی وزن تلویزیون را تحمل نمی کنند و در ایستادن تلویزیون تا حدودی مشکل وجود دارد. البته باید دقت داشته باشید که کیفیت ساخت کلی تلویزیون خوب است.

پشت

بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ651V سایز های 43UJ651V | 49UJ651V | 55UJ651V | 60UJ651V | 65UJ651V
با صفحه فلزی رنگ شده و جای یکسان ورودی ها درقسمت پشتی تلویزیون LJ500V هم مانند سایر قسمت های تلویزیون از پلاستیک ساخته شده است. بیشتر ورودی های این تلویزیون ال جی در قسمت پشتی آن قرار دارند و اگر تلویزیون را به دیوار نصب کنید احتمالا دسترسی به برخی از ورودی ها برای شما مشکل باشد.

پایه

بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ651V سایز های 43UJ651V | 49UJ651V | 55UJ651V | 60UJ651V | 65UJ651V
پایه های تلویزیون در دو طرف قسمت پایینی آن قرار دارد و فضای تقریبا زیادی را اشغال می کنند. با کمی هل دادن تلویزیون این احساس را خواهید داشت که ممکن است پایه ها بشکنند. با ادامه بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ651V همراه باشید.

ضخامت

بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ651V
حداکثر ضخامت : 7.9 سانتی متر
در مقایسه با سایر رقبای تلویزیون uj651v، این مدل از کنار تقریبا کلفت به نظر می رسد، با نصب کردن این تلویزیون روی دیوار از دیوار بیرون نمی زند و خیلی زیبا به نظر می رسد.

حاشیه ها

بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ651V
حاشیه های این تلویزیون از جنس فلز براق ساخته شده است. در مدل های ارزان قیمت تر که جنس لبه ها از پلاستیک هستند سریع کثیف می شوند، اما جنس فلز استفاده شده در حاشیه ی uj651v به گونه ای است که به راحتی کثیف نمی شود. حاشیه های این تلویزیون خیلی نازک هستند و به نظر می رسد به پشت تلویزیون با پیچ وصل شده اند.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی UJ651V


یکی ازمهم ترین مواردی که در بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ651V  مورد بررسی قرار گرفت کیفیت تصویر بود. به طور کلی تلویزیون الترا اچ دی ال جی uj651v دارای کیفیت تصویر مناسبی است و در اتاق های تقریبا روشن کارکرد خوبی دارد. نور نمایشگر آن به گونه ای است که بتواند محتوای SDR معمولی را به خوبی نمایش دهد و نور های محیط را نیز بازتاب کند. تنظیمات پیش فرض تلویزیون کیفیت تصویر خوبی را ارائه می کند و نیازی به کالیبره کردن تلویزیون نیست.
در فضای تاریک، کیفیت تصویر کم می شود، به خصوص زمانی که فیلمی با صحنه های تاریک تماشا می کنید رنگ سیاه کمی کمرنگ می شود و تا حدودی آبی به نظر می رسد. یکنواختی صفحه ی تلویزیون خوب است و تیرگی در نقاط مختلف آن دیده نمی شود.
تلویزیون uj651v در محتوای اچ دی آر نمی تواند خوب عمل کند. روشنایی آن به اندازه ای نیست که بتواند جزئیات روشنایی ها را به خوبی نشان دهد. این تلویزیون قادر نیست که طیف زیادی از رنگ ها را نمایش دهد و به همین دلیل نمی توانید تفاوت قابل توجهی بین محتوای اس دی آر و اچ دی آر مشاهده کنید.

بازتاب نور

بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ651V بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ651V
بازتاب : 4.5 درصد
روکش نیمه شیشه ای روی نمایشگر قدرت بازتاب های قوی که در محیط وجود دارد را کم می کند، ولی آن را در تمام سطح نمایشگر پخش می کند. متاسفانه میزان روشنایی صفحه نمایشگر چندان زیاد نیست که بتواند نور های بسیار قوی را بازتاب کند ولی برای اتاقی که روشنایی متوسطی دارد و تلویزیون هم دقیقا جلوی تابش ها نباشد خوب عمل می کند.

سرعت فریم تلویزیون الجی UJ651V


به طور کلی تلویزیون ال ای دی ال جی uj651v صحنه هایی که سرعت فریم بالایی دارند را به خوبی نشان می دهد. به دلیل سرعت پردازش بالا شیء هایی که در تصویر سریع حرکت می کنند به وضوح دیده می شوند. بعلاوه تلویزیون uj651v می تواند کیفیت محتواهایی که سرعت فریم آنها 30 فریم بر ثانیه یا کمتر است را بالا ببرد. این تلویزیون می تواند سیگنال های کمتر از 20 هرتز را تشخیص دهد و لرزش هایی که در فیلم های 24p وجود دارد را برطرف کند.

ورودی های تلویزیون ال جی UJ651V


تلویزیون فورکی الترا اچ دی uj651v همه ی ورودی های مورد نیاز برای اتصال بیشتر دستگاه های رایج را دارد. برخی از این ورودی ها در قسمت پشتی تلویزیون قرار دارد که دسترسی به آنها را برای افرادی که می خواهند تلویزیون را به دیوار نصب کنند سخت می کند. Uj651v با استفاده از HDMI تلویزیون می تواند بیشتر ورودی های رایج 1080p را در 120 فریم بر ثانیه پشتیبانی کند. چیزی که ما تقریبا در تلویزیون های ال جی پیدا نمی کنیم این است که اینپوت لگ این تلویزیون بسیار پایین است که آن را به گزینه ی خوبی برای بیشتر گیمر ها تبدیل می کند. با ادامه مقاله بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ651V همراه دی جی بانه باشید.

تعداد کلی ورودی ها

بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ651V
4 ورودی HDMI
5 ورودی USB
1 خروجی صدای اپتیکال دیجیتال
0 خروجی 3.5 میلیمتری صدای آنالوگ
1 خروجی آنالوگ صدا RCA
1ورودی Component
1 ورودی آنتن
1 ورودی ماهواره
1 ورودی Ethernet
1 پورت +CI

ویژگی های هوشمند تلویزیون UJ651V


بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ651V
سیستم عامل هوشمند : WebOS
نسخه : 3.6
تلویزیون uj651v با ورژن 3.5 سیستم عامل بسیار عالی WebOS کار می کند. زمانی که تلویزیون را به اینترنت متصل کنید یک هشدار خواهید داشت که اعلام می کند بروزرسانی نسخه ی 3.6 هم آماده ی نصب است. رابط کاربری WebOS این تلویزیون بسیار سریع و روان است. شما می توانید با استفاده از این سیستم عامل به بسیاری از نرم افزار های اصلی دسترسی داشته باشید. تلویزیون از ابتدا نرم افزار های مهمی مانند نتفلیکس، پرایم ویدئوز Prime Videos، یوتیوب را دارد. با فشار دادن دکمه ی “Home” رابط کاربری در پایین صفحه نمایان می شود که اپلیکیشن ها و دستگاه های متصل به تلویزیون را نشان می دهد. درصورت نیاز به اپلیکیشن های بیشتر می توانید آنها را از LG Content Store دریافت کنید.

برنامه ها و امکانات

بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ651V
قابلیت پخش HDR در برنامه Amazon video : دارد

بررسی قیمت تلویزیون ال جی 43UJ651V | 49UJ651V | 55UJ651V | 60UJ651V | 65UJ651V


ما در مقاله بررسی و خرید تلویزیون ال جی UJ651V تنها یک سایز از این تلویزیون ال ای دی را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین این مقاله در تاریخ 16 آذر سال 1396 نوشته شده است. اگر در هر زمانی بعد از این تاریخ شما تغییراتی را در این تلویزیون مشاهده نمودید خوشحال خواهیم شد اگر به ما اطلاع داده تا این مقاله را برای اطلاع عموم بروز کنیم. همچنین در صورت تمایل به اطلاع از قیمت فروش تلویزیون ال جی در فروشگاه دی جی بانه میتوانید به این فروشگاه مراجعه نمایید.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها درباره «بررسی تلویزیون ال جی UJ651V»

  1. پاسخ

    وبلاگ خوبی دارید.

  2. با سلام میخواستم بدونم بین این مدل و lg sj800v و سامسونگ منحنی MU7350 کدام بهتر هستند و دلیل چیست؟

  3. با سلام .مطالب بسیار خوبی بود .ببخشید من این مدل را خریدم منتهی طریقه کانکت شدن با لب تاب را نمی دونم در ضمن لب تابم وای فای دارد ولی بلوتوث ندارد.وهمچنین ویندوز هفت .ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  4. پاسخ

    با سلام به تازگی یکدستگاه از تلویزیون فوق خریده ام که گاهی خودبخود صدایش قطع میشود خواهشمندم راهنمایی بفرمائید اگه با رسیور نگاه کنیم تلویزیون صدا نداره و بالعکس

  5. با سلام و عرض تشکر
    من سه ماه پیش یک دستگاه از مدل فوق را خریده و نصب کرده ام اما وقتی که روشن کردم متوجه شدم که کیفیت تصویر اصلا خوب نیست و کیفیت تلویزیون های فول اچ دی خیلی بهتره، لطفا اگه تنظیمات خاصی داره بهم بگین چون همش احساس میکنم اشتباه کردم که تلویزیون فورکی گرفتم
    لطفا راهنماییم کنین، تشکر

    • پاسخ
      مدیر وبلاگ

      سلام. کیفیت تصویری که تلویزیون های 4K ارائه میدن تقریبا میشه گفت 4 برابر بهتر از تلویزیون های Full HD هست. این موضوع رو میتونین با دیدن یک فیلم 4K به خوبی متوجه بشین.

  6. پاسخ

    با سلام و خسته نباشید
    آیا این مدل منوی فارسی هم دارد یا خیر؟
    چون مال ما انگلیسی هستش، چطور باید منوی این مدل را فارسی کنم
    با تشکر

    • پاسخ
      مدیر وبلاگ

      سلام. متاسفانه تلویزیون مدل قدیمیه و اطلاعات دقیقی ازش موجود نیست. ولی ممکنه با توجه به کشور سازنده از فارسی پشتیبانی نکنه.

  7. سلام تلوزیون 49 الجی یو جی 651 وی خریدم ب تازگی تصویر خود ب خود نور کاملا کم میشود و تصویر در طول روز اصلا روئیت نمیشود شب یکمی مشخص میشود تصویر بعد دو یا چند روز خود ب خود تنظیم میشود لطفا راهنمایی کنید ایراد تلوزیون در چیست میترسم خراب شود یا تنظیم خاصی دارد ک من نمیدانم لطفا راهنمایی بکنید اراتمند محمود از پرند

    • پاسخ
      مدیر وبلاگ

      سلام. بعضی از تلویزیون ها قابلیت کنترل نور صفحه نمایش رو به صورت هوشمند با توجه به نور محیط دارن. ممکنه علتش همین باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *