بررسی تلویزیون ال جی LJ500V

بررسی تلویزیون ال جی LJ500V

نوع : LED
رزولوشن : 1080P
سرعت رفرش : 60 هرتز
تلویزیون ال ای دی LJ500V تلویزیونی معمولی با رزولوشن 1080p است که صفحه ی آن هم IPS است. کیفیت تصویر آن در اتاق هایی که خیلی روشن و یا خیلی تاریک نیستند خوب است. کنتراست پایین این تلویزیون ال جی باعث شده است که در اتاق های تاریک رنگ سیاه به رنگ آبی تیره شباهت داشته باشد و در صحنه های تاریک هم نتواند جزئیات را به خوبی نشان دهد.
LJ500V به عنوان یک تلویزیون 1080p برای اجرای بازی ها خوب است. پایین بودن اینپوت لگ و سرعت واکنش یا همان پردازش سریع باعث شده است این تلویزیون گزینه ی خوبی برای اجرای بسیاری از گیم ها باشد. همچنین تلویزیون LJ500V بدلیل اینکه اجسام در حال حرکت را به خوبی نشان می دهد می تواند تجربه ی خوبی از تماشای مسابقات ورزشی را برای شما ایجاد کند. با ادامه مقاله بررسی و خرید تلویزیون ال جی LJ500V همراه ما باشید عزیزان.

بررسی تلویزیون

LG LJ500V

thumb_up
  • زاویه دید بهتر نسبت به بسیاری از تلویزیون های VA
  • اینپوت لگ پایین در اجرای بسیاری از بازی ها
  • قدرت پردازش مناسب پنل، تصاویر با سرعت فریم های بالا هم به خوبی نمایش داده می شوند
thumb_down
  • کنتراست پایین، رنگ سیاه مانند آبی تیره نمایش داده می شود
  • روشنایی پایین، این تلویزیون برای اتاق ها با روشنایی زیاد مناسب نیست به خصوص اگر نور مستقیما به صفحه بتابد

بررسی قیمت تلویزیون ال جی LJ500V


برای مشاهده ی اطلاعات بیشتر و قیمت تلویزیون ال جی در اندازه های مختلف میتوانید روی سایز مورد نظر خود کلیک نمایید.
ال جی مدل 43LJ500Vshopping_cart

طراحی تلویزیون LJ500V


بررسی و خرید تلویزیون ال جی LJ500V سایز های 43LJ500V
طراحی منحنی : خیر
یکی از گزینه های مهمی که ما در بررسی و خرید تلویزیون ال جی LJ500V بررسی کردیم طراحی تلویزیون بود. طراحی تلویزیون LJ500V ساده و زیبا است. این تلویزیون با لبه های تیز خود زیبایی خاصی دارد. این محصول تماما از پلاستیک ساخته شده وکاملا مقاوم است. قسمت های مختلف آن با پیچ محکم شده اند.

پشت

بررسی و خرید تلویزیون ال جی LJ500V سایز های 43LJ500V
با صفحه فلزی رنگ شده و جای یکسان ورودی ها درقسمت پشتی تلویزیون LJ500V هم مانند سایر قسمت های تلویزیون از پلاستیک ساخته شده است. بیشتر ورودی های تلویزیون در قسمت پشتی آن قرار دارند و اگر تلویزیون را به دیوار نصب کنید احتمالا دسترسی به برخی از ورودی ها برای شما مشکل باشد.

پایه

بررسی و خرید تلویزیون ال جی LJ500V سایز های 43LJ500V
پایه های تلویزیون که از جنس پلاستیک هستند آن را به خوبی نگه می دارند شما نباید برای خوب ایستادن تلویزیون مشکلی داشته باشید. اما مشکلی که درباره ی تلویزیون ها وجود دارد این است که پایه ها در دو طرف تلویزیون قرار دارند میز تلویزیون شما هم باید به اندازه ی تلویزیون باشد. با ادامه بررسی و خرید تلویزیون ال جی LJ500V همراه ما باشید.

ضخامت

بررسی و خرید تلویزیون ال جی LJ500V
حداکثر ضخامت : 8 سانتی متر
تلویزیون ال ای دی ال جی LJ500V در بین تلویزیون های هم رده ی خود در رده تلویزیون های ضخیم قرار می گیرد. قسمت میانی این تلویزیون ضخیم ترین قسمت آن است.

حاشیه ها

بررسی و خرید تلویزیون ال جی LJ500V
حاشیه این تلویزیون از پلاستیک مقاوم، براق و زیبایی ساخته شده است، ولی از آنجایی که از پلاستیک ساخته شده به راحتی کثیف می شود.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی LJ500V


از دیگر موارد مورد بررسی در بررسی و خرید تلویزیون ال جی LJ500V میتوان به کیفیت تصویر اشاره کرد. تلویزیون LJ500V از تلویزیون هایی است که تقریبا کیفیت تصویر خوبی دارند. واقعی تر نشان دادن تصاویر از ویژگی هایی است که از هر تلویزیونی انتظار می رود، اگر می خواهید این تلویزیون را در فضایی قرار دهید که نور متوسطی وجود دارد می تواند نیازهای شما را برطرف نماید. بدلیل داشتن کنتراست ضعیف در فضایی که نور کم است LJ500V نمی تواند کیفیت تصاویر و رنگ ها را به خوبی حفظ کند و رنگ های تیره کمی کیفیت خود را از دست می دهند.
میزان روشنایی صفحه نمایشگر برای تماشای محتوای SDR در محیطی با نور متوسط خوب است. اما در اتاق هایی که روشنایی زیاد است بازتاب نور ها می تواند شما را کمی اذیت کند. باید دقت داشته باشید که این تلویزیون محتوای اچ دی آر را پشتیبانی نمی کند.

بازتاب نور

بررسی و خرید تلویزیون ال جی LJ500V بررسی و خرید تلویزیون ال جی LJ500V
بازتاب : 5.5 درصد
این تلویزیون ال ای دی بیشتر نورهای محیط را منعکس می کند و اگر در اتاقی باشد که روشنایی زیادی وجود دارد و یا پنجره ای در جلوی تلویزیون وجود داشته باشد این بازتاب ها برای شما مزاحمت ایجاد خواهند کرد. در اتاق های با روشنایی متوسط این مورد مشکلی را ایجاد نخواهد کرد.

سرعت فریم در تلویزیون LJ500V


قدرت پردازش تصاویر در تلویزیون ال ای دی LJ500V زیاد است، این ویژگی باعث می شود اجسامی که سریع حرکت می کنند رد کمتری داشته باشند. برخلاف تلویزیون های رده بالا که تلویزیون در محتواهایی که سرعت فریم پایینی دارد کیفیت را زیاد می کنند، تلویزیون LJ500V این قابلیت را ندارد.

ورودی های ال جی LJ500V


تلویزیون ال ای دی LJ500V ورودی های زیادی ندارد و بیشتر ورودی های آن در قسمت پشتی قرار دارند. اینکه ورودی ها در پشت تلویزیون قرار دارند که ممکن است دسترسی به ورودی های را برای زمانی که تلویزیون به دیوار نصب شده است سخت کند. اینپوت لگ این تلویزیون پایین است و برای گیمرها بسیار مناسب است.

تعداد کلی ورودی ها

بررسی و خرید تلویزیون ال جی LJ500V
2 ورودی HDMI
1 ورودی USB
0 خروجی صدای اپتیکال دیجیتال
0 خروجی جک 3.5 میلیمتری
1 خروجی آنالوگ صدا RCA
1 ورودی Component
1 ورودی آنتن
1 ورودی ماهواره
1 ورودی Ethernet
1 پورت +CI

ویژگی های هوشمند تلویزیون LJ500V


تلویزیون ال ای دی ال جی LJ500V یک تلویزیون اسمارت نیست. با ادامه مقاله بررسی و خرید تلویزیون ال جی LJ500V همراه ما باشید.

ریموت (کنترل) تلویزیون

بررسی و خرید تلویزیون ال جی LJ500V
ریموت تلویزیون کاملا ساده است و برای کارهای عادی یک ریموت طراحی شده است. با راهنمای خرید تلویزیون ال جی همراه ما باشید.

اقلام همراه تلویزیون

بررسی و خرید تلویزیون ال جی LJ500V
دفترچه راهنما
باتری
ریموت کنترل

بررسی قیمت تلویزیون ال جی 43LJ500V


ما در مقاله بررسی و خرید تلویزیون ال جی LJ500V تنها یک سایز از این تلویزیون ال ای دی را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین این مقاله در تاریخ 14 آذر سال 1396 نوشته شده است. اگر در هر زمانی بعد از این تاریخ شما تغییراتی را در این تلویزیون مشاهده نمودید خوشحال خواهیم شد اگر به ما اطلاع داده تا این مقاله را برای اطلاع عموم بروز کنیم. همچنین در صورت تمایل به دانستن قیمت فروش تلویزیون ال جی در فروشگاه دی جی بانه میتوانید به این فروشگاه مراجعه نمایید.

پست های مشابه

کانال تلگرام دی‌جی‌بانه
کانال تلگرام دی‌جی‌بانه

به اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *